ff voorstellen

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
prinsmp
New member
New member
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 feb 2009, 19:32

ff voorstellen

Bericht door prinsmp »

Hoi, aangezien ik 3 dagen terug een MX3 V6 heb aangeschaft en ik ongetwijfelt ook wel een keer een vraag zal stellen op dit forum, hierbij dan toch maar ff mijn voorstel rondje.

Ik ben 25 jaar jong en heb toch al redelijk wat auto's in bezit gehad. Ik begon op 19 jarige leeftijd met een mazda 323f. Echter deze werd steeds slechter en heb hem toen verkocht. Daarna een toyota corolla gtsi gekocht, echter hier maar 5 mnd in gereden aangezien ik een Golf 5 als lease auto kreeg. Na 1,5 jaar kreeg ik een audi A3 sportback van de zaak. Na 5 mnd ben ik van baan gewisseld en kreeg daar een Mazda 3 als voorloop auto. Eindelijk kon ik toen mijn eigen lease auto uitzoeken en ben toen voor een nieuwe Mazda 6 gegaan (TOP AUTO!). Maar als of de duivel ermee speelt kreeg ik na slechts een maand hierin gereden te hebben een zeer goed aanbod van een andere werkgever. 2 weken geleden contract getekend, dus ik raak mijn mooie 6 al weer na een half jaar kwijt. Helaas geen lease mogelijkheid meer, dus ben ik opzoek gegaan naar een andere auto. Aangezien mijn vriendin de Audi A3 (die hierboven al voorbij kwam) heeft overgenomen (we werkten bij hetzelfde bedrijf), gaan we deze prive rijden en kon ik mijn eigen speeltje zoeken voor met name mijn woon -werk verkeer.

Waarom een MX-3??? Ik wilde niet al teveel geld uitgeven, maar toch een zeer leuke rijders auto vinden. Als ik in een goede auto rij dan kan ik echt plezier hebben van het auto rijden, dus een oma auto zou het zeker niet worden. Aangezien ik al veel goede ervaringen heb met Mazda ben ik opzoek gegaan naar een goede MX-3 v6. Ik vond er een met iets meer dan een tonnetje op de teller en hij was zijn hele levensduur onderhouden geweest door een en dezelfde mazda dealer. Een proefrit gemaakt en ik moet zeggen, nog nooit zoveel plezier gehad in een ritje van een uur. Daarom echt mijn hart laten spreken en de auto meteen gekocht (na een zeer grondige inspectie).

Nou het is een heel verhaal geworden, bedankt als je de moeite hebt genomen om het te lezen :)

groet Michael
Laatst gewijzigd door prinsmp op 14 feb 2009, 10:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Matrover
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 107
Lid geworden op: 28 okt 2008, 18:27

Bericht door Matrover »

welkom jonge!!

hopen dat je wat langer in je mx mag rijden als de rest ;)

Grtz :bier:
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

mooi verhaal
goede keuze



welkom :mrgreen:
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Klinkt goed en herken alles! Absoluut een rijdersauto, niks saais aan!
Afbeelding
Plaats reactie