Digitale tv

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Digitale tv

Bericht door WhiteFinish »

Ik ben nu een beetje rond het kijken voor digitale televisie maar heb geen flauw idee hoe goed ze zijn.
Ik kan kiezen uit 3 verschillende
* ziggo
* kpn
* upc

Nu vroeg ik mij af hoe jullie ervaringen ermee zijn? en of jullie ook ervaring hebben met een totaalpakket

:)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Slome
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 205
Lid geworden op: 31 jul 2008, 11:45
Locatie: Waalwijk
Contacteer:

Bericht door Slome »

was het niet zo dat er per regio een andere aanbieder was?

Ziggo is het oude @home, en tot op heden hoor ik er weinig goeds over.

Tijdens de overgang van @home naar Ziggo zijn er in 1 maand tijd ineens 3 maanden abbo afgeschreven. Affijn, hoop gezeur gehad. :evil:
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
LeonPG
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 354
Lid geworden op: 01 nov 2007, 12:41
Locatie: Gelderland

Bericht door LeonPG »

Wat Slome zegt klopt inderdaad.
Groot voordeel van Ziggo vind ik de mogelijkheid om extra zenderpakketten te kiezen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld extra Discovery-achtige zenders.
Gebruikersavatar
Slome
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 205
Lid geworden op: 31 jul 2008, 11:45
Locatie: Waalwijk
Contacteer:

Bericht door Slome »

Ow ja, deed me bijna vergeten, bij ziggo heb je zo'n pakket voor iets van 8 euro per maand, heb je 115 kanalen, waaronder ook PlayboyTV, HustletTV, Private Channel, Eurosport 2, TIG muziekzenders, Extreme Sports Channel, CarChannel, tig discovery channels, etc.

Heb hier btw ook het HD pakket, maar vind dat aanbod nogal mager voor die 5 kanalen. Komt ook weinig leuks op.

Ps. Leon, ik heet Bart
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Dus is het nu wel of niet aan te raden?
Voor 10 euro krijg je dan redelijk veel zenders.

Wat moet je eigenlijk aan het begin aanschaffen?
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

heb zelf ook ziggo en ben erg tevreden, absoluut geen problemen. Dus zeker aan te raden.

Wat heb je nodig:
1. een tv-abonnement (meen iets van 15 euro / maand) omzetten naar digitaal kost niks extra
2. een decoder (circa 70 - 100 euro) zit vaak bij een ziggo pakket te verkrijgen bij oa. media markt
3. smartcard welke je via internet activeerd om het digitaal signaal te kunnen decoden. (eenmaal 15 euro)

Via ziggo heb je meen ik 1 of 3 maanden het volledige pakket, daarna heb je alleen basis (geen extra kosten) wil je meer zenders dan kun je pakketten bij kopen (rond de 5 euro / maand per pakket) zie site van ziggo voor meer info.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

verder totaal geen problemen mee, maar kameraad van me wilde een maand of 2 terug ook digi TV van Ziggo en die heeft het gewoon opgegeven omdat ze totaal niet hun afspraken nakwamen, zou dan en dan decoder krijgen, nooit wat ontvangen na 3 week heen en weer bellen heeft ie het opgegeven, continu bellen met die lui, altijd weer in de wacht gezet, enorm veel telefoonkosten gemaakt...

ik weet het niet, zag ziggo tijdje terug ook in radar en daar kwamen ze ook niet best uit, zou allemaal beter worden maar maand later waren er nog steeds enorm veel problemen..

zou me eerst even goed inlezen of ziggo de boel al wat meer op orde heeft.

betaal nu iets van tientje per maand voor de meeste zenders, geen pron of wat dan ook 8) en apart abo voor eredivisie live
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Matrover
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 107
Lid geworden op: 28 okt 2008, 18:27

Bericht door Matrover »

wat je ook doet, ga niet voor UPC

klote service, apparaten, en monteurs die je zelf moet gaan vertellen hoe alles aangesloten moet zijn....
Gebruikersavatar
StefanV6
Pilot
Pilot
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:04
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door StefanV6 »

Ik heb ziggo, bevalt prima!
Kastje koste €90,- Samsung
Voor de rest geen maandelijkse kosten.
Standaard kabel tarief €15 eu's ofzo
LeonPG
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 354
Lid geworden op: 01 nov 2007, 12:41
Locatie: Gelderland

Bericht door LeonPG »

Voor Ziggo zijn die Samsung decoders prima. Heb ik zelf ook. Verder ook geen problemen.
Tip: haal het startpakket gewoon in de winkel. Scheelt je een hoop gezuer met bestellen. En je kan sowieso meteen kijken, het digitale signaal staat al op je kabel.
Plaats reactie