tips voor polyesteren???

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dady
New member
New member
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 sep 2004, 10:30
Locatie: Poperinge
Contacteer:

tips voor polyesteren???

Bericht door dady »

Mijn achterbumper staat nu al twee weekjes op de auto, maar ik ben er echt nog niet tevreden over.

Ik kan jammergenoeg geen foto posten, maar zal eens proberen om het zo uit te leggen.

De bumper op zich zit goed op zijn plaats, echter heb ik problemen met het gedeelte tussen de achterlichten, (dat vlakke gedeelte tussen de koffer en de lichten)
dat stuk zit zeker meer dan een centimeter naar links, met het resultaat dat ik bij het ene licht een opening van meer dan een centimeter krijg terwijl het langs de andere kant tegen het licht wordt aangedrukt

mijn plannen zijn dan ook om die "plaat" los te zagen in de naad, beetje op te schuiven en terug op het onderste gedeelte te polyesteren. Echter heb ik hiermee geen enkel beetje ervaring!!!
Ik hoorde dat hier al enkel mensen stukken voor hun wagen hebben aangepast, dus kunnen jullie mij mss wat tips geven.
denk je dat dit wel haalbaar is?

Thx
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Is de bumper van polyesther, of is het een standaard bumper...?
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

Marcel_mx3 schreef:Is de bumper van polyesther, of is het een standaard bumper...?


standaard past altijd :) het zijn altijd die goedkope tuning bumpers die je nog half moet verbouwe voordat het past!! heb het met een prelude meegemaakt van een maat van mij!! type knipperlicht dat erbij werd vermeld paste nie!! achter bij zijn wielkasten liep het gewoon 4kant weg, zijn skirts passe maar half waar je nu nog aan bijde zijde op het zwart stuk plastic onder de skirt kijk!!! en zo nog wat meer!!! ;)
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Tja okeej... :mrgreen:

Mischien heb je hier wat aan....
Tis wel heel wat anders maar goed echt veel poly projectjes heb ik niet gedaan :)

http://www.mazdamx-3.nl/mx-3/cupdiffuso ... fusor.html
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

ik zou zegge bel de spuiter en vraag wat hij kan doen.. geef em 100 euro meer en hij maakt het!!! tenminste.. een beetje knappe spuiter dan!!! zoals ik in mijn reactie hiervoor al zei over die prelude, die spuiter daarvan had dat dus ook gedaan voor een beetje extra :) zelf amal niet gaan frotte ;)
Plaats reactie