vraag wbt groupbuy

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mazda4life
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 jan 2009, 17:24
Locatie: Horn(Limburg)

vraag wbt groupbuy

Bericht door mazda4life »

weet niet of ik dit kan opstarten maar ik heb misschien wel iets voor een groupbuy.
namelijk een clifford alarm systeem,prijzen zal ik nog opvragen maar kan er hele scherpe prijzen voor maken.
gaat dus om dit alarm systeem,1 van de beste op het gebied van alarmen
alarm is een goedgekeurd klasse 2 alarm eventueel uit te breiden naar klasse 3(incl hellinghoek detectie dus) en Intellistart(op opstand starten ed)zijn nog veel meer dingen op aan te sluiten zoals automatische kofferbak opener en raam sluiten ed,dit allemaal tegen meerprijs
eerst wil ik even kijken of er interesse voor is,dan zal ik prijzen opvragen voor de alarmen incl inbouw aangezien dit gecertificeerd is!
bij vragen of interesse pm me maar of gooi het in dit topic!

bij deze link staat wat info over het alarmsysteem klasse 2(klasse 3 is hetzelfde alleen dan inc hellingshoek detectie)
http://www.marketing4wheels.nl/webshop/ ... /C6502.jpg
mazda4life
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 jan 2009, 17:24
Locatie: Horn(Limburg)

Bericht door mazda4life »

even voor de duidelijkheid dit is een interesse peiling bij genoeg mensen die EVENTUEEL interesse hebben ga ik navragen wat het ons gaat kosten.dus als iemand interesse heeft hoor ik het graag
Mazda MX3 1.8 V6
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Om een Groupbuy (GB) te starten willen wij als crew eerst een aantal dingen van jou en je aanbieding checken.

Je kunt mij (webmaster@mazdamx-3.nl) een mail sturen met jouw volledige gegevens, een uitgebreide specificatie van je aanbieding, je prijzen, je bronnen, etc. Indien je prijzen op een bepaalde afname zijn gebasseerd dan de verschillende prijzen vermelden. Hoe meer info hoe sneller wij kunnen bepalen of je het recht krijgt om een GB te organiseren.

Blacksheep
Admin. Mazdamx-3.nl
mazda4life
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 jan 2009, 17:24
Locatie: Horn(Limburg)

Bericht door mazda4life »

Dit is een interessepeiling,wil eerst kijken of er genoeg interesse voor is voordat ik alles ga regelen qua prijzen.bij voldoende interesse worden er pas prijzen doorgegeven.
Dus dit dit is strikt een interessepeiling,mochten er genoeg mensen zijn die dit systeem er in willen,dan geef ik jullie alles door qua prijzen,ok?
Mazda MX3 1.8 V6
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

blacksheep doelt meer op het feit dat wanneer je prijzen kan geven je ook echt pas een interessepeiling kan doen.
Jij kan contact op nemen met het bedrijf en bespreken hoeveel korting je krijgt bij hoeveel setjes.
bijv. 5 setjes 3 % korting per set.
6-10 setjes 10 % korting en ga zo maar door.

Nu is het meer gebakken lucht, niet om jou initiatief de grond in te boren maar er is totaal geen id van wat men kan verwachten en zul je dus allemaal vage of onduidelijke reacties (of zelfs geen) krijgen.

Nogmaals super goed dat je dit onderneemt ! maar plaats iig wat de set nu kost en wat ie eventueel zou kunnen gaan kosten bij een afname van zoveel stuks.

Op die manier wordt het een interessepeiling en heeft iedereen een idee van hoe en wat en weet je ook gelijk, komen er nog meer aanmeldingen wordt het nog interessanter.

Hoop dat het zo duidelijk genoeg is ;)

Ow en de "strenge" regels die blacksheep hierboven had geplaatst is puur voor het "beschermen/behoeden" van de kopers tis immers een openbaar forum, jij bent vrij nieuw en niemand weet wat je intenties zijn ;)

Maar succes met de GB en hoop dat het een geslaagde aktie wordt ! :bier:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Plaats reactie