gezocht: klze rijder
Geplaatst: 20 sep 2008, 20:49
Ik zoek iemand die bij mij wil komen met zijn goed lopende klze om de ecu van diegene bij mij in te zetten.
Ik krijg mijn KLZE niet goed lopend.
En het wijst toch wel in de richting van de ecu, op de K8 ecu loopt de klze beter dan op de kl36 ecu. VRIS kleppen doen t met de K8 ecu maar bij de KL36 ecu reageren de vris kleppen ook niet. Bij beide ECU s loop de klze erg rijk maar de k8 ecu laat m stationair veel beter lopen dat de kl36 ecu
klze heeft van de week nog goed gelopen maar het lijkt alsof die steeds slechter gaat lopen naar mate de ecu zich bijsteld, heb van de week 20 minuten gereden waarbij die goed liep. wil ik m 2 dagen later pakken zonder dat ik wat veranderd heb loopt die voor geen meter meer.
En telkens als ik iets veranderd heb aan afstelling of wat dan ook loopt die even goed en daarna steld de ecu zich bij en is t weer over met de pret.
Heb al veel teruggezet naar orgineel maar er verandert niks. met de performance onderdelen loopt die hetzelfde als zonder.
Voor de kenners onder ons.: kl36: lambda 0.65 afr 9.9
K8 ecu: lambda 0.66/0.70 afr 9.6/10.1
beide stationair 700 toeren
Dus nu is mijn vraag of iemand zich geroepen voelt om eens met de klze langs te komen zodat ik s kan kijken hoe de mx t doet op een bekend werkende ecu.
Ik krijg mijn KLZE niet goed lopend.
En het wijst toch wel in de richting van de ecu, op de K8 ecu loopt de klze beter dan op de kl36 ecu. VRIS kleppen doen t met de K8 ecu maar bij de KL36 ecu reageren de vris kleppen ook niet. Bij beide ECU s loop de klze erg rijk maar de k8 ecu laat m stationair veel beter lopen dat de kl36 ecu
klze heeft van de week nog goed gelopen maar het lijkt alsof die steeds slechter gaat lopen naar mate de ecu zich bijsteld, heb van de week 20 minuten gereden waarbij die goed liep. wil ik m 2 dagen later pakken zonder dat ik wat veranderd heb loopt die voor geen meter meer.
En telkens als ik iets veranderd heb aan afstelling of wat dan ook loopt die even goed en daarna steld de ecu zich bij en is t weer over met de pret.
Heb al veel teruggezet naar orgineel maar er verandert niks. met de performance onderdelen loopt die hetzelfde als zonder.
Voor de kenners onder ons.: kl36: lambda 0.65 afr 9.9
K8 ecu: lambda 0.66/0.70 afr 9.6/10.1
beide stationair 700 toeren
Dus nu is mijn vraag of iemand zich geroepen voelt om eens met de klze langs te komen zodat ik s kan kijken hoe de mx t doet op een bekend werkende ecu.