KL-V6 2.7L Twin turbo GT25RS

Plaats hier jouw projecten...

Moderator: Moderators

toni_correia
New member
New member
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 mei 2006, 23:51
Locatie: heerhugowaard

KL-V6 2.7L Twin turbo GT25RS

Bericht door toni_correia »

september meer!
justice
Gebruikersavatar
kevinvandorst
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 152
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:05
Locatie: Roosendaal

Bericht door kevinvandorst »

leuk leuk, had je niet even kunnen wachten met dit topic ? Zelfs in je 1.6 topic staat nog geen enkele foto.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Klinkt leuk, maar waarom twin turbo?? op een 2,7 liter??

Single is veel efficienter
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Toni is bezig met het opzetten van een website waar hij het project weergeeft.

Ik heb wel foto's van zijn 1.6 turbo, zal eens kijken of ik ze vanavond kan uploaden en zal ze in zijn vorige project plakken.
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

WhiteFinish schreef:Klinkt leuk, maar waarom twin turbo?? op een 2,7 liter??

Single is veel efficienter


misschien omdat het stoerder klinkt ;).
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

ben benieuwd toni...

heb inderdaad ook op mx3 en probetalk wel gelezen dat twin turbo op de K motor weinig tot geen extra voordeel biedt..

daarnaast bij een ''normale'' twinturbo opstelling krijg je ook 2 uitlaatlijnen naar achter volgens mij en dat wordt ook een krap verhaal onder de mx volgens mij

of je moet een kleine en een grotere plaatsen waar de kleine ervoor zorgt dat de grotere sneller spooled, dus minder turbolag dan heeft het zeker wel effect en dan ben ik benieuwd hoeveel PK je op de wielen kunt krijgen!!

en wat voor onderdelen heb je gebruikt voor de herbouw van de KL motor eigenlijk?
ben benieuwd hou ons op de hoogte
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

je weet wel hoe je moet teasen :mrgreen:
maar ik ben benieuwd na de update's , en of je het klaar krijgt zonder de boel op te stoken ;)

succes
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
toni_correia
New member
New member
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 mei 2006, 23:51
Locatie: heerhugowaard

Bericht door toni_correia »

bramx3 schreef:je weet wel hoe je moet teasen :mrgreen:
maar ik ben benieuwd na de update's , en of je het klaar krijgt zonder de boel op te stoken ;)

succes


ja teasen is een deel van mijn beroep,
nee, een aantal mensen van deze site hebben mijn sohc al gezien, ook nog een mx3 rijder uit heerhugowaard. vandaag heb ik mijn 323gtx blok verkocht aan een persoon van de 323 forum, deze heeft ook mijn sohc gezien, hij schrok van de grote turbo, hij is groot als je het met de turbo van de gtx vergelijkt.

na mijn vakantie heb ik meer tijd dan kan ik ook langskomen op een meeting.

vrg toni
justice
toni_correia
New member
New member
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 mei 2006, 23:51
Locatie: heerhugowaard

Bericht door toni_correia »

turbulence schreef:ben benieuwd toni...

heb inderdaad ook op mx3 en probetalk wel gelezen dat twin turbo op de K motor weinig tot geen extra voordeel biedt..

daarnaast bij een ''normale'' twinturbo opstelling krijg je ook 2 uitlaatlijnen naar achter volgens mij en dat wordt ook een krap verhaal onder de mx volgens mij

of je moet een kleine en een grotere plaatsen waar de kleine ervoor zorgt dat de grotere sneller spooled, dus minder turbolag dan heeft het zeker wel effect en dan ben ik benieuwd hoeveel PK je op de wielen kunt krijgen!!

en wat voor onderdelen heb je gebruikt voor de herbouw van de KL motor eigenlijk?
ben benieuwd hou ons op de hoogte


ik heb een stroker kit gebruikt, en een standalone van haltech. trouwens de rb26dett gebruikt ook twee turbo's. ja het klinkt stoer maar soms moet je ook een beetje afwijken van de rest.

het is niet zo dat ik constant bezig ben met tunen mischien dat het daarom allemaal zo lang duurt.
vrg toni.
justice
toni_correia
New member
New member
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 mei 2006, 23:51
Locatie: heerhugowaard

Bericht door toni_correia »

kevinvandorst schreef:leuk leuk, had je niet even kunnen wachten met dit topic ? Zelfs in je 1.6 topic staat nog geen enkele foto.


de foto's staan er wel hoor.

volgens mij in de verkeerde topic, iemand had ze voor mij geplaatst.

vrg toni
justice
Plaats reactie