website fout.

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

website fout.

Bericht door M-Xtreme »

ik zie mommenteel een fout op de website maar ik weet niet of het komt door de server verhuizing.

waar normaal de balk staat met aantal leden zie ik nu een fout. als ik verder kijk zie ik wel het aantal leden maar niet direct. ik weet niet of er meerdere zijn die hier last van hebben.

foutmelding:
Warning: fread() [function.fread]: Length parameter must be greater than 0 in /home/mazdamx/public_html/online.php on line 21

Warning: fread() [function.fread]: Length parameter must be greater than 0 in /home/mazdamx/public_html/online.php on line 56
Totaal: [ 0 ] Leden: [ Luckies M-Xtreme ] OnChat: [ Geen chatters ]
[/code]
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

klopt...

had deze melding ook al gemaakt bij dennis...

denk dat het een logisch gevolg is van de problemen die er nu zijn met de site...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Persoonlijk heb ik deze foutmelding niet (ook niet gezien in de afgelopen dagen)

Helaas is het feit dat er aan foutmelding die gerealateerd zijn aan php of server niet door ons kunnen worden opgelost. Marcel_mx3 die de site heeft gebouwd is met een paar weken weer in nl en zal dan de site zoveel mogelijk aanpassen aan de nieuwe server software.

tot deze tijd proberen we het forum zo goed mogelijk te laten draaien, helaas kan dit tot gevolg hebben dat er een paar ongemakkelijkheden ontstaan. Belangrijkste is dat we online blijven en dat de gegevens bereikbaar zijn. Nog even geduld dus.
Plaats reactie