wie heeft er meer info over een grsi blok (belgische gt)

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mx3gold
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 mar 2007, 18:30
Locatie: beuningen
Contacteer:

wie heeft er meer info over een grsi blok (belgische gt)

Bericht door mx3gold »

ik heb een grsi blok maar heb er geen info over over de specs en wat ik kan doen voor meer vermogen .
iemand wat info voor me
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

is identiek aan de gt...
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
mx3gold
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 mar 2007, 18:30
Locatie: beuningen
Contacteer:

Bericht door mx3gold »

maar hij heeft wel 10 pk meer ?
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

die grsi zal wel gewoon een andere benaming zijn voor de GT
net als dat we de V6 extreme hebben
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

mx3gold schreef:maar hij heeft wel 10 pk meer ?


volgens wie?

grsi is gewoon 1.8 GT blok wat je in de standaard 323Fjes vind en in de 323F creon versie..

maat van me had deze ook, toen nog gedynoed op bijna 130pk op de kruk dus zeker geen verkeerd blokje...

qua snelheid ging ik toen met de 1.8v6 gelijk met hem op qua optrekken, meer vermogen zou je toch eens moeten horen bij de 323f boys @ www.323fclub.nl of er chipjes voor bestaan, of er mensen ervaring hebben met turbo plaatsen etc...

ligt er net aan hoever je wilt gaan natuurlijk
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Mazdarati MX-6
Pilot
Pilot
Berichten: 608
Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
Type Mazda: Anders
Bouwjaar: 1992
Locatie: Utrecht

Bericht door Mazdarati MX-6 »

Er zit we degelijk verschil tussen de BP en de BP31 .
De BP (GT) heeft standaart 131 pk .
De BP31 (GRSI) heeft standaart 140 pk .
Het verschil zit hem in de lamdasonde ecu en cat .
De BP31 heeft geen lamdasonde en geen cat .
Dus daar zit het verschil .
Maar het blok zelf (Dus kaal) is het zelfde blok als de BP.
Dus als je dingen zoekt moet je gewoon zoeken naar spullen voor een BP .
En dan maakt het niet uit of het een BP31 is of een BP .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk

Chip's K8 KLDE en KLZE
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

Mazdarati MX-6 schreef:Er zit we degelijk verschil tussen de BP en de BP31 .
De BP (GT) heeft standaart 131 pk .
De BP31 (GRSI) heeft standaart 140 pk .
Het verschil zit hem in de lamdasonde ecu en cat .
De BP31 heeft geen lamdasonde en geen cat .
Dus daar zit het verschil .
Maar het blok zelf (Dus kaal) is het zelfde blok als de BP.
Dus als je dingen zoekt moet je gewoon zoeken naar spullen voor een BP .
En dan maakt het niet uit of het een BP31 is of een BP .


dat zeg ik, blok is identiek... ;)
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

vind het wel apart...

geen lamdasonde... hoe meet hij dan het mengel na de verbranding, zo kan hij nooit het mengel optimaal bijstellen lijkt mij...

apart systeem...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Dus de Belgische BP is in feite hetzelfde als de Japanse BP(ZE)?
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Voor mij klinkt dat raar aangezien de japanners ZE versie's meestal alleen voor eigen markt hielden.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Plaats reactie