Mazda is verkocht, teveel mankementen

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joopieboy
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 mei 2007, 17:49

Mazda is verkocht, teveel mankementen

Bericht door Joopieboy »

Na, we zijn bij de mazda dealer in heerlen geweest en de auto is daar dus helemaal nageken. En tja, hij bleek toch nog wat meer te mankeren.
Daarom is hij dus nu ingeruild. De mazda dealer gaat hem volgens mij opknappen, dus als iemand nog opzoek is naar de 2e generatie mazda mx3 v6 jubileum editie, even naar heerlen rijden. :lol:

Mja, wel jammer, ik hoopte erop om die auto over een paar jaar over te nemen, maar de auto was dus niet helemaal 100% helaas.

Dus hierbij, bedankt voor de gezellige tijd op het forum en voor alle help, ook voor de onderdelen die we van sommige hebben overgekocht!

Groetjes
Anton en Johan
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

ai, dat is egt jammer dat hij zoveel mankamenten had! Tegen welke wagen hebben jullie hem ingeruild? En komt er nog een mx?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

damn man dat is echt is echt jammer...
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Erg jammer dat de Mazda is ingeruild.

Hopelijk blijft je liefde ervoor bestaan en koop jij tegen die tijd ook weer een mx3 :)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Joopieboy
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 mei 2007, 17:49

Bericht door Joopieboy »

Idd erg jammer, pap heeft opzich wel een goede auto gekocht, vooral omdat hij hem voor zijn werk gaat gebruiken, nml een volkswagen bora van net 6 jaar oud. Niks mis mee maar niks voor mij.
Maar mijn liefde voor de mazda mx3 blijft er zeker bestaan, alleen of ie er komt en wanneer geen idee.
Plaats reactie