mx 3?? doen niet doen???:P

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Mindhead
New member
New member
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 feb 2008, 18:50

mx 3?? doen niet doen???:P

Bericht door Mindhead »

Heey mense.......


ik ben een 18 jarige student (bijna 19) enneh ik ben natuurlijk op zoek naar een auto... waarom natuurlijk? omdat ik het onwijs vind!! nu al 3/4 jaar me rijbewijs en gwoon aant rondzoeke... breed orientene he ;)

nou kwam ik laatst een paar vette mx-3tjes tege.....

maar nu is de vraag... ik ben dus op zoek naar een auto met budget (zo een 2K - 2.5K(K staat voor 1000)... maar zijn zulke mx-3's wel goed voor zo een budget of... moet ik dan verwachte dat er nog beurtjes en reparaties van duizend euro bij kome? (ben NIET op zoek naar V6... te duur in verzekering blijkbaar)


hoor graag van jullie!!
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

welcome!!!

ook de goedkopere mxjes kunnen wel goed zijn, vaak is er een reden dat de prijs iets lager is, denk dan aan bouwjaar, kmstand etc..

het is moeilijk op voorhand te zeggen of een auto goed is of niet, je moet gewoon bij de evt aankoop even iemand meenemen die verstand van zaken heeft en weet waar hij op moet letten...

er zijn div topics wel over dit onderwerp te vinden op het forum, oa 1 in de FAQ:

http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=693

zowieso doe je geen verkeerde keus om voor een mx3 te kiezen, is een zeer degelijke en goeie auto, maar zoals bij elke andere auto ook geld, onderhoud is cruciaal.

houd de verkoopsectie hier ook goed in de gaten, er komen soms ook auto's van leden voorbij, en hierbij kun je vaak in iedergeval zeker zeggen dat deze vaak goed onderhouden zijn
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Mindhead
New member
New member
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 feb 2008, 18:50

Bericht door Mindhead »