Ha die Skielder, wat Crazyarjan schreef, zo klopt het helemaal!!
En zo moet het en niet anders! Ik heb ook nog even aan je stuur
gedacht en dit probleem gelijk even bij een skeekproefcontroleur
gelegd en hij zei het volgende: "er staat eigenlijk niets over in het
APK boek, maar op het stuur mag speling zitten, maar deze moet
wel degelijk zijn bevestigd! Er mag bijna geen speling zijn op de
kruiskoppeling, maar dit is alweer een stap verder dan je stuur!
nou als dat bedrijf een beetje secuur met het keuren omgaat
zullen ze hem dan weer volledig gaan keuren
en over die co uitstoot dan is waarschijnlijk je catalysator niet meer je van het maar gaat er maar niet vanuit dat ie kapot is
normaliter gaan ze nooit kapot
mijn koplampen kan ik wel gewoon verstellen met de draaiknop binnen in de auto..
als ik dat tegen hun zeg en hem dus op 1 zet i.p.v. 0, zullen ze daar mee akkoord gaan of kunnen ze hem dan nog afkeuren, omdat ie op de koplamp zelf niet afgesteld kan worden?
als de koplamp van originele niet afgesteld kan worden , kunnen ze um daar niet op af keuren
net zoal americanen , die hebben toch ook achter , hun gewone licht dat fungeert als knipper licht , das ook origineel in nederland helaas niet goed gekeurd , maar omdat t origineel is mag t wel
Jongens, de lampen moeten, zoals Crazyarjan al zei,
op stand 0 staan en dan moeten ze eventueel afgesteld worden.
Als het nodig is dat ze afgesteld moeten worden, moet dit op de
lamp zelf gebeuren. Kan dit niet omdat het meganisme bijv.
stuk is, betekent dit een afkeur!
je kan hem dan toch net zo goed op standje 1 zetten, dan staan ze al weer een stukje lager..
apk is voor veiligheid controleren van de auto toch? koplampen verstellen kan, maar niet op de koplamp zelf. vind daar geen risico aanzitten dat het onveilig is, maar dat ligt dan wel weer aan mij.