Benzine over 5 jaar tussen 2-3 euro per liter?!

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 nov 2006, 17:39
Locatie: Almere

Benzine over 5 jaar tussen 2-3 euro per liter?!

Bericht door Ferio »

Ik kom thuis en dan ligt er zo'n gratis ANWB krant op de mat en wat staat er met blokletters op de voorpagina?

Olie experts voorspellen volgens de ANWB dat de benzine binnen nu en 5 jaar tussen de 2 en 3 euro per liter zal zitten. Dit komt omdat de olie steeds duurder wordt per vat en de vraag steeds groter word terwijl het aanbod niet mee groeit, ze voorspellen zelfs dat er een wereldwijde crisis komt over 8 jaar.

Daar zijn we mooi klaar mee! :cry:

Net nu ik een rx-7 wil gaan kopen! :evil: :evil:

:nut: :nut: :nut: :nut: :nut:

Source:: http://anwbauto.v1retail.com/
Laatst gewijzigd door Ferio op 19 nov 2007, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
M3nace
Pilot
Pilot
Berichten: 554
Lid geworden op: 25 jun 2007, 21:24

Bericht door M3nace »

het zou goed kunnen idd..zijn we dan mooi klaar mee :? Vind er nix aan een auto zonder mooi uitlaat geluidje..
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

ach, ik denk dat je hier niet te hard aan moet trekken. Ze hebben al zoveel voorspeld en meestal valt het allemaal reuze mee..
Afbeelding
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

was wel te verwachten!! :cry:
Afbeelding
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

dat zie we dan wel weer.
je kan je er wel zorgen over maken maar dat heeft toch geen zin op het moment.
denk niet dat er over 8 jaar nog zo waanzinnig veel op benzine wordt gereden dan nu.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

tsja..

allemaal de schuld van oa china en al die booming landen in azie... die stoken een olie weg dat wil je niet weten...

maar ik denk zeker dat de 2euro grens niet ver meer weg is... dus alternatieve brandstoffen zal straks erg hot worden ( gasinbouw, bio brandstoffen etc)

las laatst al dat er een auto was die op EN benzine liep EN aardgas... nou is aardgas nog redelijk goedkoop dus dat zou een goed alternatief zijn..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

en aardgas is zo goed als onuitputtelijk.
wordt door de natuur zelf (fossielen etc) aangemaakt.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

RichMX-3 schreef:wordt door de natuur zelf (fossielen etc) aangemaakt.


aardolie ook, maar dat raakt nu wel een x op ;) en aan aardgas komt ook een keer een eind, maar daar is nog wel genoeg reserve van ( en makkelijker aan te boren)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

ik werk zelf bij een heel groot bedrijf wat brandstof maakt en wij zijn op het moment een biobrandstofpland aan het bouwen omdat dat toch de toekomst schijnt te hebben ondanks dat er ook veel mensen (boeren in bv mexico) onder moeten lijden.
maar er wordt druk gewerkt aan alternatieven alleen om alles aan te passen is een bijna onmogelijk project.
en tot die tijd zal onze portomonaie het nog ff moeten uithouden :mrgreen:
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

cootjev6 schreef:ik werk zelf bij een heel groot bedrijf wat brandstof maakt en wij zijn op het moment een biobrandstofpland aan het bouwen omdat dat toch de toekomst schijnt te hebben ondanks dat er ook veel mensen (boeren in bv mexico) onder moeten lijden.
maar er wordt druk gewerkt aan alternatieven alleen om alles aan te passen is een bijna onmogelijk project.
en tot die tijd zal onze portomonaie het nog ff moeten uithouden :mrgreen:


krijg je dan ook personeelskorting op de benzine :mrgreen: ( scheelt wel lekker dan)

maarja, die kant zullen we toch op moeten, bio brandstoffen, je hebt geloof ik ook al van die bio dieselpunten in nederland staan waar je gemengde diesel kan krijgen met bio toeslag oid...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie