waarom alles in het zuiden ?

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Riskion
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 dec 2006, 23:46
Locatie: Zwolle

waarom alles in het zuiden ?

Bericht door Riskion »

Alle evenement lijken wel in het zuiden plaats te vinden in plaats van het noorden of er wat tussen in ,,
Graag een reactie,,
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

tsja...

zowieso op dit moment als je kijkt in de agenda is het meeste zuidelijk ja... op de 1 of andere manier leeft de tuninsfeer daar meer als in het noorden..

zo zijn er wel meetings hier in het noorden, en als ik bijv wat tegenkom zal ik ze zeker ook wel posten, maar helaas is het aanbod niet enorm te noemen..

kijk je bijv naar de ect meetings/events dan zijn die allemaal in het zuiden wat ik ook erg vreemd vind... ( wat hier de achterliggende gedachte is??)

zowieso proberen we clubmeetings wel zo centraal mogelijk te houden in het land..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Er is idd veel in het zuiden te vinden, denk dat het ook te maken heeft met de tuning wereld in belgie, deze is ook heeel erg groot en je ziet dan ook veel belgen op meetings in het zuiden.

Er zijn wel degelijk meetings in het noorden en in het midden van ons land, maar wellicht niet zoveel als in de grens streken.


Ook worden er regelmatig mx-3 meetings gehouden, deze worden vaak zelf door onze leden verzocht. Dus hier kun je zelf ook in bijdrage en een leuke meeting bij jou in de buurt organiseren.

Het aantal "active" leden in het zuiden is de laatste tijd behoorlijk gegroeid. Was eerst noord-holland het mx paradijs, langzaam gaat dit toch het zuiden worden :mrgreen:
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Precies zoals Dennis zegt ;)

AL komen er ook wel meerdere meetings voor in het noorden.

Bijvoorbeeld Transferium of automaxx evenementen. Vooral als er grotere evenementen zijn georganiseerd zijn deze meestal voor de zuiderlingen een stuk verder rijden.

Nu wil het niet zeggen dat je als noorderling/westerling/oosterling (haha nice) niet naar meetings in het zuiden mag komen. In tegendeel.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Marcjuh
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 6345
Lid geworden op: 18 jul 2003, 16:31
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Marcjuh »

Tranferium in Leiden is niet echt noordelijk maar alsnog is het zo dat er nu wat meetings zijn in het Zuiden. ( dit zal voornemlijk met de de vraag / aanbod curve te maken hebben ).

Toch vind ik hte wel leuk dat dit nu word gezegd want +/- 6 maanden terug waren er nog een aantal klachten / vragen waarom er zo meetings in het Norrde van nederland zijn... :bier:
Afbeelding
Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

over een jaar bekeken is het inderdaad gelijk verdeeld.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Marcjuh schreef:Tranferium in Leiden is niet echt noordelijk maar alsnog is het zo dat er nu wat meetings zijn in het Zuiden. ( dit zal voornemlijk met de de vraag / aanbod curve te maken hebben ).

Toch vind ik hte wel leuk dat dit nu word gezegd want +/- 6 maanden terug waren er nog een aantal klachten / vragen waarom er zo meetings in het Norrde van nederland zijn... :bier:


dat ging niet zozeer over het aantal meetings, maar meer over JAF volgens mij... en dat mensen uit het zuiden het erg ver vonden...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

je had hier in het westen een jaar of 2-4 geleden ook veeeel meer meetings dan nu tegenwoordig.
zo heb je nu nog steeds het transferium.
maar daarvoor had je ook altijd de vaste prik nl:

- rotterdam (maasvlakte) uiteindelijk gestopt ivm straatraces

- rotterdam (kuip) gestopt omdat het terrein niet meer gebruikt mocht worden voor deze doeleinden, en ik geloof ook wangedrag.

- zoetermeer (silverdome) ontzettend grote (erg mooie) meetings altijd gehouden, maar ook een halt geroepen door politie ivm racen.

en zo kan ik denk nog wel het een en ander verzinnen in deze omgeving.
maar tis idd erg jmmr want bovengenoemde meetings waren echt van zeer hoog niveau, maar is eigenlijk door wat kleinigheden opgeheven.
helemaal omdat het toen der tijd ook echt HOT was en de politie bijna alleen maar de handen vol had aan dit soort meetings.
dat er niet geraced mag/kan worden.... helemaal mee eens.
maar op een gegeven moment zijn ze gewoon zoveel meetings gaan verbieden, dat is gewoon een strop geweest.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

ik heb jullie even na het café gestuurd jongens ;)
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Plaats reactie