hoe de knocksensor los?
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
hoe de knocksensor los?
even vraagje want ik kom er zelf echt niet uit...
voor de ZE swappers, zoals jullie weten zit er onder de intake de knocksensor welke verplaatst moet worden naar de andere kant.
ik heb de intake er al af, maar ik kom met geen mogelijkheid bij die rottige sensor ( zit ALU koelbuis oid recht voor)
hoe kun je die sensor losmaken, aangezien die op mijn KLZE afgeknipt is halverwege het draadje wil ik hem omzetten van de k8...
is het gewoon een stekkertje met een clipje, of moet je hem eruit draaien?
voor de ZE swappers, zoals jullie weten zit er onder de intake de knocksensor welke verplaatst moet worden naar de andere kant.
ik heb de intake er al af, maar ik kom met geen mogelijkheid bij die rottige sensor ( zit ALU koelbuis oid recht voor)
hoe kun je die sensor losmaken, aangezien die op mijn KLZE afgeknipt is halverwege het draadje wil ik hem omzetten van de k8...
is het gewoon een stekkertje met een clipje, of moet je hem eruit draaien?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
WhiteFinish schreef:Je wilt de hele sensor vervangen??
Ik meen dat alleen de bedrading de "verkeerde" kant opligt. Stuk makkelijk om deze gewoon even om te leggen.
als dat nu het ''probleem'' was..
aangezien die op mijn KLZE afgeknipt is halverwege het draadje wil ik hem omzetten van de k8...
draadje is dus afgeknipt, zit geen stekkertje meer aan...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
ik ziet het al, kwam niet helemaal uit de manual maar heb het toch al gevonden
die ''bypass pijp'' moet er dus ook nog tussenweg...
nu is dat hartstikke mooi, maar dat is ook niet echt een makkelijke optie volgens mij.
zitten paar bouten L en R op een haast onmogelijk te bereiken plaats....
iemand een idee?
die ''bypass pijp'' moet er dus ook nog tussenweg...
nu is dat hartstikke mooi, maar dat is ook niet echt een makkelijke optie volgens mij.
zitten paar bouten L en R op een haast onmogelijk te bereiken plaats....
iemand een idee?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- MazdaMx-3 Sponsor
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 29 apr 2005, 14:40
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer: