Sport stuur monteren!!
Moderator: Moderators
Sport stuur monteren!!
Geachte heer / mevrouw Niemeijer,
U heeft bij ons een bestelling gedaan via internet. Het gaat om een sportstuur. U heeft hier een stuurnaaf bij nodig. Bent u al in het bezit van een naaf voor een sportstuur of moet deze er ook bij worden besteld? Als we deze er bij moeten leveren, dan hebben we wat meer gegevens van de auto nodig: merk, type, bouwjaar en of uw originele stuur voorzien is van een airbag. Stuurnaven zijn leverbaar vanaf Euro 51,50 (ter vervanging van sturen zonder airbag).
Als de artikelen bij ons binnen zijn, moeten we deze dan naar u opsturen of komt u ze halen in onze winkel? De verzendkosten bedragen Euro 7,50 (rembours).
Met vriendelijke groet,
AVA Automaterialen BV
Groningen
Jan-Bert Grijpstra
Mijn vraag luid heeft de standaard Mazda mx3 v6 1.8 1994 een airbag want ik heb hem nog niet inbezit zaterdag wel,,
En zo nee of jah ,, hoe zou je deze stuur moeten monteren,, ?
En zou ik ook nog een stuur naaf moeten hebben of zit er al 1 in weet iemand een antwoord op deze vragen ?
U heeft bij ons een bestelling gedaan via internet. Het gaat om een sportstuur. U heeft hier een stuurnaaf bij nodig. Bent u al in het bezit van een naaf voor een sportstuur of moet deze er ook bij worden besteld? Als we deze er bij moeten leveren, dan hebben we wat meer gegevens van de auto nodig: merk, type, bouwjaar en of uw originele stuur voorzien is van een airbag. Stuurnaven zijn leverbaar vanaf Euro 51,50 (ter vervanging van sturen zonder airbag).
Als de artikelen bij ons binnen zijn, moeten we deze dan naar u opsturen of komt u ze halen in onze winkel? De verzendkosten bedragen Euro 7,50 (rembours).
Met vriendelijke groet,
AVA Automaterialen BV
Groningen
Jan-Bert Grijpstra
Mijn vraag luid heeft de standaard Mazda mx3 v6 1.8 1994 een airbag want ik heb hem nog niet inbezit zaterdag wel,,
En zo nee of jah ,, hoe zou je deze stuur moeten monteren,, ?
En zou ik ook nog een stuur naaf moeten hebben of zit er al 1 in weet iemand een antwoord op deze vragen ?
tis alsvolgt,
naar mijn weten zitten er geen airbags in die modellen.
wel heb je een naaf nodig anders is het onmogelijk je sportstuur te monteren !!!
als je je spul binnen hebt ga je als eerst je orginele stuur de-monteren.
ong.4 schroefjes en een grote bout die erg vast zit aan je stuurkolom.
vervolgens als het stuur eraf is kan je de naaf monteren en vervolgens het stuur monteren op de naaf.
als je weet hoe het moet ben je 5 min bezig. (ik dan tenminste).
neem de tijd en kijk goed wat je doet en als je vragen hebt dan stel je ze maar hier !!!
zorg ook dat je wielen recht staan voordat je begint te sleutelen anders komt je stuur scheef te staan
naar mijn weten zitten er geen airbags in die modellen.
wel heb je een naaf nodig anders is het onmogelijk je sportstuur te monteren !!!
als je je spul binnen hebt ga je als eerst je orginele stuur de-monteren.
ong.4 schroefjes en een grote bout die erg vast zit aan je stuurkolom.
vervolgens als het stuur eraf is kan je de naaf monteren en vervolgens het stuur monteren op de naaf.
als je weet hoe het moet ben je 5 min bezig. (ik dan tenminste).
neem de tijd en kijk goed wat je doet en als je vragen hebt dan stel je ze maar hier !!!
zorg ook dat je wielen recht staan voordat je begint te sleutelen anders komt je stuur scheef te staan
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
idd als dat niet op het stuur staat of ergens op je dash/voorruit een sticker zit dan zitte er een airbags.
@whitefinish - prijzen lopen aardig uiteen.
eerste keer was ik ook iets van 30 kwijt.
maar laatst was ik weer 45 kwijt.
@whitefinish - prijzen lopen aardig uiteen.
eerste keer was ik ook iets van 30 kwijt.
maar laatst was ik weer 45 kwijt.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
DB89 schreef:en zorg dat als je stuur eraf haalt dat je wielen recht staan en dat je het stuur er niet scheef op zit, heeft de vorige eigenaar wel gedaanvan mx-3 en nu staat het stuur een beetje scheef als je rechtdoor rijd
stond ook in mijn speech maar als het een klein beetje is kanhet ook zijn dat je auto uitgelijnd moet worden.
als ie iets meer naar een kant trekt tijdens het rijden (hard rijden) weet je dat
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>