mazda 626 ---> MX3

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Tino
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 70
Lid geworden op: 23 nov 2006, 16:19
Locatie: Rotterdam

mazda 626 ---> MX3

Bericht door Tino »

Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier, zal mij ff voorstellen; Tino,21 jaar jong uit Rotterdam :bier:

Ben dus een trouwe mazda fan, heb nu al iets als een jaar een mazda 626 (GE), bevalt erg goed, maar toch wel een logge wagen en de 117pk is ook niet echt helemaal geweldig op een wagen van leeg al bijna 1200kg.

Nu is het zo dat er een aantal weken terug een wagen tegen mn 626 is aangereden toen die geparkeerd stond en nu krijg k dus binnenkort(hopelijk :? ) geld van de verzekering als dat eindelijk gefixed is.Maargoed, kan lang duren en verzekeringsshit duurt allemaal lang,weet ik nu al uit ervaring.

Maargoed, met dat geld en t geld wat mn ouwe 626 nog opbrengt wil k dus een ''nieuwe'' wagen kopen. Heb gezocht en rondgekeken, en hoe k er nu over denk wordt dat denk ik een mazda mx3,1.8 V6.

Want; het is een mazda, iets compacter als de 626 ,sneller als de 626 enzovoorts.

Ik ben erg benieuwd hoelang het duurt voordat ik iets hoor van de verzekering qua geld,maar op het moment dat dat geld binnen is en ik mn 626 weg kan doen voor een aardig bod, komt er waarschijnlijk zeer snel een mx3.

Als iemand nog tips heeft voor een leuke mx3 ergens( khou marktplaats redelijk in de gaten) of iets weet te staan ofzo, dan hou ik me van harte aanbevolen.

Ik heb al een beetje rondgekeken,mn budget is rond de 2500, liever minder als meer uiteraard :lol: ,

Hier nog fotoos van een collega mazda, mijn 626 dus.

before:
Afbeelding


after:
Afbeelding


Mazda groeten, Tino
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Hej Tino,

Leuk dat je een mx3 wilt kopen.

Ik zou zeggen zoek eens een beetje op de site naar info en hou het verkoopgedeelte in de gaten.

Hier vind je vaak betere auto's (dan mp) omdat ze van liefhebbers zijn geweest.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

goed keuze om naar een mx-3 over te stappen...
succes met eentje vinden..

welkom BTW :bier:
Plaats reactie