installatievragen e.d groupbuy plasma gauges

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Mooi !!...paar foto's waarbij ze geinstalleerd zijn??? :bouncered:
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

eindelijk mensen!!!!

ik moet even erbij vermelden, dit alles was niet succesvol geweest zonder de hulp van tiga, ik persoonlijk had echt de handen in het haar, en wist niet goed wat ik ermee aanmoest aangezien mijn duits ook erg slecht is... gelukkig heeft hij de helpende hand gegeven, en vind ik dat hij ook meer dan de credits verdient voor deze alsnog succesvol afgelopen groupbuy!!!!

ik heb alleen nergens meer de adressen van de mensen die meedoen, deze stonden in mijn pb box, maar aangezien ik hier wel meer berichten in ontvang zijn deze helaas verdwenen...

willen de mensen die meegedaan hebben met de buy mij asap even aanschrijven in een pb met daarin je adresgegevens..

thanx alvast

groet,

jeroen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

Ik ongeduldig???? hoe kom je daar nou weer bij :)
Ik heb ze er dus al inzitten.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier volgt nog ff een beknopte how-to:
Aan de toerenteller en km-teller maak ik niet veel woorden aan vuil. Dat is allemaal vrij eenvoudig en met een voorzichtige hand in 10 min gedaan.
Maar dan de benzinemeter, temp en klok. Dat is er op een normale manier niet omheen te krijgen. Ik was eerst van plan om de platen in te knippen en dan met wat buigwerk erom te wurmen, maar gelukkig kreeg ik nog een heldere ingeving.
Haal aan de achterkant de 6 koperen schroefjes los(staan de volgende codes bij: gnd, +1g, t-u en +1g, gnd, f-u)dan haal je de hele plaat aan de voorkant los incl. de 2 metertjes. Je bent dan iig die grote stang van het klokje al kwijt. Dan haal je de 4 zwarte schroefjes los aan de voorkant van de metertjes, draait ze zo dat de naalden dezelfde kant op staan en dan schijf je zo de plaat er overheen. Dan metertjes weer goed draaien en vastschroeven....kind kan de was doen. Al met al was ik nog geen half uur bezig en zat het er alweer in.

Een nadeeltje: het stekkertje van de km-teller zit pzies voor het lipje waar de kap mee vast zit. Die moet je er dus even afknippen...het lipje dus. ;)

Morgen even in de auto zetten en klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :)
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

topper tiga...

heb het net even mogen meemaken via de webcam, en het is echt piece of koekje...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

Turbulence en Tiga,ik vind jullie toch eigenlijk wel een mooi stelletje helden!!
Super!!

Ik stuur jou gelijk een pb,Turbulence.

:bier: :mrgreen: 8) :bouncered:
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Ik weet dat ik veeeeeeeel te laat ben, maar is er nog een kleine kans dat er nog een teller plaat over is??

Ik zoek eigenlijk eentje voor de 1.6 maar het enige verschil met de 1.8 is dat de toeren teller bij 1.6 al bij 6500 rpm in het rood gaat.
Maar maakt nu niet zo veel uit, ik hoop dat er nog eentje vrij is, anders moet ik hem via internet bestellen.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

BlackSheep schreef:Ik weet dat ik veeeeeeeel te laat ben, maar is er nog een kleine kans dat er nog een teller plaat over is??

Ik zoek eigenlijk eentje voor de 1.6 maar het enige verschil met de 1.8 is dat de toeren teller bij 1.6 al bij 6500 rpm in het rood gaat.
Maar maakt nu niet zo veel uit, ik hoop dat er nog eentje vrij is, anders moet ik hem via internet bestellen.


platen kunnen ook op de 1.6...

normaal blijft er niks over, aangezien we natuurlijk niet teveel gaan bestellen....

mocht er evt iemand niet meer meedoen dan verwacht ik wel dat die persoon dat evt aan mij meldt, en dan kan er HEEL misschien nog eentje overblijven, maar denk niet dat de mensen na zolang wachten nog hun felbegeerde platen opgeven...

je kan het nog even afwachten, ik ga vanavond/morgen nog even een berichtje doen naar alle mensne die meehebben gedaan, mocht ik dan niks horen meer van iemand, of mocht iemand aangeven geen interesse meer te hebben dan laat ik het je wel weten accoord?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Deal :mrgreen:

Was er al vanuit gegaan dat er niets over zou blijven, maar je weet het nooit, voor hetzelfde geld heeft iemand ze mx in de prak gereden of verkocht.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

er is 1 user die momenteel al eerder meegedaan heeft met een buy waar hij ook niet heeft aan voldaan ( instaplijsten mx3) dus mocht die persoon niet binnen aanzienlijke tijd reageren dan kun je geluk hebben...

maar ik beloof nog niks... dus gewoon nog even afwachten, mocht er wat veranderen dan ben je de 1e die wat hoort..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie