Afronding Project KFZE
Geplaatst: 13 jul 2006, 17:55
Hi Guy`z
Heb inmiddels m`n KFZE `tje ingebouwd:
KF-blok met nieuwe koppeling,waterpomp,snaren,dynamo en riemen.
Hierbij heb ik de knock sensor overgebouwd van de K8
Aangezien `t `n JDM blok is heb ik de EGR verwijderd en omzeild,
direct op de filter naar de injectoren
(dit zat eerst niet goed,waardoor er geen benzine in `t blok kwam)
Kreeg `m eerst met de originele onsteking van de "JDM KF"
niet aan de praat: geen vonk! (dit was touwens`n K8 onsteking)
deze heb ik vervangen door m`n K8 variant
(was trouwens `n KL-versie): wel `n vonk!
Starten maar,dacht ik....
Krijg `m niet aan de praat....hij verzuipt wel,ook `n vonk,maar niet aanslaan.....pffft!
Ook heb ik de K819 ECU & KF15 ECU gebruikt.
Ga nog verder met alles nachecken en de ECU uitlezen!
Laat wel even van me horen hoe `t is gegaan.
M`schien dat iemand van jullie nog `n fatsoenlijke oplossing weet?
Alvast bedankt!
Gr.
Remco
Heb inmiddels m`n KFZE `tje ingebouwd:
KF-blok met nieuwe koppeling,waterpomp,snaren,dynamo en riemen.
Hierbij heb ik de knock sensor overgebouwd van de K8
Aangezien `t `n JDM blok is heb ik de EGR verwijderd en omzeild,
direct op de filter naar de injectoren
(dit zat eerst niet goed,waardoor er geen benzine in `t blok kwam)
Kreeg `m eerst met de originele onsteking van de "JDM KF"
niet aan de praat: geen vonk! (dit was touwens`n K8 onsteking)
deze heb ik vervangen door m`n K8 variant
(was trouwens `n KL-versie): wel `n vonk!
Starten maar,dacht ik....
Krijg `m niet aan de praat....hij verzuipt wel,ook `n vonk,maar niet aanslaan.....pffft!
Ook heb ik de K819 ECU & KF15 ECU gebruikt.
Ga nog verder met alles nachecken en de ECU uitlezen!
Laat wel even van me horen hoe `t is gegaan.
M`schien dat iemand van jullie nog `n fatsoenlijke oplossing weet?
Alvast bedankt!
Gr.
Remco