Is iemand bekent met deze mx3?

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Sambal
New member
New member
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 jul 2006, 19:16

Is iemand bekent met deze mx3?

Bericht door Sambal »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een mx3 en ik kwam deze tegen op marktplaats.

Omdat ik zelf nog een leek ben met deze auto's was mijn vraag wat jullie ervan vinden?

Misschien toevallig een bekende ofzo..

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/ma ... 928/1s8Dwq EW62gtIaujr7bQo2ECFImQrOq1j8lgiz91TFmuV1ERjw0bJTw6s6Kr0ZVW emWe8/0WsT8STjXn2fTXt3KUZZqmRrQd0urPHD5JUK0w=&df=1

Alvast vriendelijk bedankt. :bier:
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

allereerst welcome!! ;)

ken de auto zelf niet, maar raad je zeker altijd wel even aan te gaan kijken...

volgens de site ''maar'' 96.000 gelopen, dat is een mooie kmstand voor een mxje uit 98, maar kijk ook goed of dat wel klopt..

houdt er ook rekening mee dat je binnen niet aanzienlijke tijd ook de distributieriem moet vervangen ( rond de 100.000) en dit brengt ook weer veel kosten met zich mee..

probeer te achterhalen of dit evt al gebeurd is bij deze auto, zou een mooie meevaller zijn..

vind de prijs persoonlijk wel mooi, of de auto dit ook waard is kom je maar op 1 manier achter..

veel succes met de jacht naar je mxje, wij hopen je hier straks dan te mogen verwelkomen met je nieuwe bolide!! :mrgreen:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Nee helaas ik ken hem niet, ziet er wel goed uit.

Maar als je een mx-3 wilt kopen dan ben je hier aan het goede adres. Ik zou zeggen zoek eens goed rond op dit forum en je weet waar je op moet letten bij de aankoop.

Hij is zo te zien nog geheel standaard, die zul je niet snel hier vinden op deze site :mrgreen: Hier zitten toch de freaks :mrgreen: :mrgreen:

Wens je veel suc6 met je zoektocht en enventuele aankoop, ohja, en natuurlijk welkom bij de gezelligste club van Nederland.
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Ik ken hem ook niet. Kijk eens in de FAQ's, daar staat een beschrijving van waar je op moet letten.
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

nope ken hem niet. staat volgens mij al wel een tijd op marktplaats.
ga er even langs en maak een proefritje.
succes met de eventuele aankoop... :bier:
Sambal
New member
New member
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 jul 2006, 19:16

Bericht door Sambal »

turbulence schreef:allereerst welcome!! ;)

ken de auto zelf niet, maar raad je zeker altijd wel even aan te gaan kijken...

volgens de site ''maar'' 96.000 gelopen, dat is een mooie kmstand voor een mxje uit 98, maar kijk ook goed of dat wel klopt..

houdt er ook rekening mee dat je binnen niet aanzienlijke tijd ook de distributieriem moet vervangen ( rond de 100.000) en dit brengt ook weer veel kosten met zich mee..

probeer te achterhalen of dit evt al gebeurd is bij deze auto, zou een mooie meevaller zijn..

vind de prijs persoonlijk wel mooi, of de auto dit ook waard is kom je maar op 1 manier achter..

veel succes met de jacht naar je mxje, wij hopen je hier straks dan te mogen verwelkomen met je nieuwe bolide!! :mrgreen:


Ik heb al een mail gestuurd met de vraag hoe het zit met de distributieriem.. nog ff afwachten dus.

En zodra ik tijd en vervoer heb maak ik ook een afspraak om even een kijktje te nemen (het is nogal een stukkie rijden voor mij.. en heb momenteel geen auto :? )

Ik heb trouwens nog een vraagje waar jullie vast wel antwoord op weten...

Passen er wel lange mensen in een mx3? want ik ben zelf een kleine 1,95 lang.. en straks ga ik kijken bij die auto en blijkt dat ik er totaal niet inpas ofzo :lol: zou mooi lullig zijn.
Gebruikersavatar
Marcjuh
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 6345
Lid geworden op: 18 jul 2003, 16:31
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Marcjuh »

Ik ben ook ruim 190 cm lang en ik pas erin... je moet geen ruimte verwachten.... ( in mij opel hihi zat ik beter ) ... maar een sport stuur doet wonderen.
Afbeelding
Sambal
New member
New member
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 jul 2006, 19:16

Bericht door Sambal »

Nou ik heb net gebelt met de handelaar.

Hij kon me zo snel niet vertellen of de distributieriem vervangen was.
Maar als dat niet gebeurd was dan wou hij dat eventueel wel laten doen + een nieuwe apk erbij.

En dat zit allemaal bij de prijs is..

Klinkt niet zo raar dacht ik
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

is een mooi aanbod

en over de lengte hoef je idd niet in te zitten
een colega en mede mx3 rijder van me is ook richting de 2 meter
t zit niet zo ruim als in een jeep of zo , maar het kan er mee door ;)
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

hij staat inderdaad al wel een mooi tijdje te koop ( laatste te naam stelling is 13 mei 2006)

en de APK is ook al 2 maand verlopen, dus snap ook wel dat ie dat er ''gratis'' bij in wil doen..

controleer hem aub echt goed, heb het persoonlijk nooit zo op van die marktplaats handelsorganisaties, en zeker nu hij al een tijdje te koop staat dan moet je altijd nog wat meer op je hoede zijn vind ik persoonlijk, want wees eerlijk, het is ERG goedkoop en met een ERG lage kmstand, dus normaal zou je hem zo kwijt moeten zijn lijkt mij..

wil je geen angst aanpraten, maar check alles gewoon goed!! succes, en laat weten als je bent geweest..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie