Vissebek bumper

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Vissebek bumper

Bericht door mx almere »

Ik heb even deze topic geopend om de de discussie over de vissebek bumper uit deze topic http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=1319 een betere plaats te geven.

Voor zover ik het weet is het origineel van Postert en heeft Erebuni het gekopieerd zoals ze met meer bumpers doen.
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn ook andere bumpers....

of de onderste is aangepast...?!?!?
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

Marcel_mx3 schreef:Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn ook andere bumpers....

of de onderste is aangepast...?!?!?


Die onderste foto heb ik ook al in een ander topic geplaatst!! en deze jonge vermeld dat het een bumper is van "erebuni" dus wat mx-almere als zegt gok ik ook dat erebuni em heeft gekopieerd met een kleine aanpassing (de knipperlichten voorin dus)
Gast

Bericht door Gast »

Arjan schreef:
Marcel_mx3 schreef:Dit zijn ook andere bumpers....

of de onderste is aangepast...?!?!?


Die onderste foto heb ik ook al in een ander topic geplaatst!! en deze jonge vermeld dat het een bumper is van "erebuni" dus wat mx-almere als zegt gok ik ook dat erebuni em heeft gekopieerd met een kleine aanpassing (de knipperlichten voorin dus)



Ja ik ben al een tijdje bezig met het zoeken naar tuning materiaal voor de mx-3. Was vroeger enkel in amerika en duitsland te vinden.
De bumper is gewoon origineel van Postert... en erebuni zal em dan wel gekopieert hebben.
Spijtig alleen dat em zo duur is... ja dat heb je dan met die zeldzame bumpers natuurlijk...
Plaats reactie