Pagina 1 van 17

Fullsize chip's

Geplaatst: 28 jun 2010, 21:49
door Mazdarati MX-6
Aangezien fullsize het steeds drukker krijgt heb ik het hele chippen gebeuren over genomen van hem .

Dus bij deze zijn jullie op zoek naar een fullsize chip dan moet je bij mij zijn .
De prijzen blijven gewoon het zelfde .

losse chip met beschrijving 50 euro
Ruil ecu met chip 75 euro

De chip's die er zijn .

KLDE kl02 lmm

KLZE curved neck je-50 lmm
KLZE long neck je-50 lmm
KLZE curved neck kl02 lmm
KLZE long neck kl02 lmm (10whp meer dan kl31 chip) +- 16 pk op de krukas hier heb je wel de kl02 lmm bij nodig

K8 grote printplaat
K8 2/3 printplaat

De klde en de klze chip's zijn alleen voor de 2/3 printplaat .

Geplaatst: 29 jun 2010, 09:05
door Hiwo
Voor de k8 is natuurlijk alleen voor obd1 sytemen of niet ?

Geplaatst: 29 jun 2010, 19:30
door Mazdarati MX-6
Ja de chip's zijn alleen voor de obd1 ecu's .

Geplaatst: 29 jun 2010, 19:43
door SstennizZ
Mazdarati MX-6 schreef:Ja de chip's zijn alleen voor de obd1 ecu's .


Dus mijn mx-3 uit 92 met het K8-ze blok zou een chip voor zijn voor 75 euro? :shock: :blink:

Geplaatst: 29 jun 2010, 22:51
door whitewolf
en wat is ongeveer het vermogen winst voor een K8 met zo'n chip ?

Geplaatst: 30 jun 2010, 20:10
door Mazdarati MX-6
Heb je een swap gedaan dan naar een K8ZE ?
Anders heb je een gewone K8DE en daar heb ik een chip voor ja .
Dit is dan wel een lossen chip die je er zelf in moet solderen .
Je krijgt er een beschrijving bij hoe het moet .

Over het vermogen kan ik je geen exacte cijfers geven .
Ze leveren wel wat meer pk's en koppel op maar verwacht geen mega boost ervan .
Ook de vris tijden zijn aangepast zodat je koppel kromme beter loopt . (Geen dipjes)

Zoek anders even op het forum naar de tiga chip .
Deze chip komt bij fullsize vandaan en werkt verkocht door tiga .
Daar kan je ook de ervaringen lezen van de mensen .

Geplaatst: 30 jun 2010, 20:24
door SstennizZ
Nee maar heb de k8-ze omdat ik het iets meer vermogen blok er in heb zitten... Toch? Zijn toch maa2 2 k8 types gemaakt? DE minder vermogen, minder uitstoot, ZE meer vermogen, vóór de emissie eissen.

Geplaatst: 30 jun 2010, 20:44
door Mazdarati MX-6
IK snap je even niet .

Je heb geen swap gedaan maar het is wel een K8ZE .
Of bedoel je dat je de motor aangepast hebt ?

Een K8ZE is de performance versie van de K8DE .
De heeft denk ik andere zuigers en nokkenassen .

Als jij een K8DE hebt (Orginele blok wat ik de E-spec mx3 zit ) dan heb ik daar een chip voor .

Voor de K8ZE niet .

Geplaatst: 30 jun 2010, 20:50
door SstennizZ
Mazdarati MX-6 schreef:IK snap je even niet .

Je heb geen swap gedaan maar het is wel een K8ZE .
Of bedoel je dat je de motor aangepast hebt ?

Een K8ZE is de performance versie van de K8DE .
De heeft denk ik andere zuigers en nokkenassen .

Als jij een K8DE hebt (Orginele blok wat ik de E-spec mx3 zit ) dan heb ik daar een chip voor .

Voor de K8ZE niet .


Ok.. ennehh hoe "plug and play" is die?

Geplaatst: 01 jul 2010, 23:33
door robin-mx3
mischien dom... maar het hele k8ze/ de verhaal is nieuw voor mij. of heeft dat weer met jaargangen te maken??