Pagina 1 van 1

wie kan mij helpen

Geplaatst: 01 dec 2009, 13:01
door barry
hallo daar ik ben sinds kort bezig met mijn mx3 18 v6 , maar wil hem veel sneller maken. ben op zoek naar een 2.5 v6 blok MET turbo maar kan geen tuner vinden in de buurt van brabant HELP

Geplaatst: 01 dec 2009, 14:51
door Jorn

Geplaatst: 01 dec 2009, 15:18
door BruteFrits
Hoop dat je weet waar je aan begint... En veel spaargeld hebt :)
Begin eerst eens met een 2,5l V6 (KLDE als je later perse turbo wil) en kijk dan verder.

Geplaatst: 01 dec 2009, 18:08
door bramx3
idd , en als je een turbo wilt , moet je toch uitkijken na een lage compressie blok.
met een hoog compressie blok heb je nagenoeg geen voordeel met een turbo t.o.v. een laag compressie blok

Geplaatst: 01 dec 2009, 19:55
door WhiteFinish
bramx3 schreef:idd , en als je een turbo wilt , moet je toch uitkijken na een lage compressie blok.
met een hoog compressie blok heb je nagenoeg geen voordeel met een turbo t.o.v. een laag compressie blok


Niet helemaal mee eens. Je foutmarge voor een juiste afstelling is alleen kleiner bij hoge compressie.

Als je indeed een turbo wilt mag je een zak geld meebrengen en eens eerst lezen, lezen, lezen en nog eens lezen.

Geplaatst: 01 dec 2009, 19:58
door RichMX-3
AGREE WITH ABOVE !!!
hoge compressie met turbo = pingel = blok naar de klote helpen.

Lage compressie met turbo = hogere turbodruk = WIN :bier:

Geplaatst: 29 dec 2009, 00:25
door Dikkekobus
bramx3 schreef:idd , en als je een turbo wilt , moet je toch uitkijken na een lage compressie blok.
met een hoog compressie blok heb je nagenoeg geen voordeel met een turbo t.o.v. een laag compressie blok

??? WTF Om een turbo te plaatsen kan je het best een blok hebben met een "lage" compressie verhouding aangezien de turbo, de druk verhoogd en dus ook je compressie.

als je een hoog compressie blok neemt met een turbo resulteerd dit meestal in hoofdpijn.

Geplaatst: 29 dec 2009, 07:00
door bramx3
Dikkekobus schreef:
bramx3 schreef:idd , en als je een turbo wilt , moet je toch uitkijken na een lage compressie blok.
met een hoog compressie blok heb je nagenoeg geen voordeel met een turbo t.o.v. een laag compressie blok

??? WTF Om een turbo te plaatsen kan je het best een blok hebben met een "lage" compressie verhouding aangezien de turbo, de druk verhoogd en dus ook je compressie.

als je een hoog compressie blok neemt met een turbo resulteerd dit meestal in hoofdpijn.



?? je zegt het zelfde , alleen je zegt het op een andere manier

Geplaatst: 29 dec 2009, 09:27
door RichMX-3
hahaha idd, vroeg me ook al af of ik wat miste :mrgreen: