@Jeff mx3

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Als ik het goed begrijp zit bij beide nog geen belasting. Wel zeggen ze dat bij die verzendmethode soms geen belasting betaald hoeft te worden. In het ergste geval komt er dus 18% btw en 4% invoerbelasting boven op.
Verder lijkt mij dat het om precies dezelfde modules te gaan, en vind ik het dus wel vreemd dat tuningdepot bijna 2x zo duur is.

Ik zou ze graag willen hebben maar 40-50 euro is toch wel de max voor mij ;)

Jij hebt ze al besteld?
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

WesleyK schreef:Als ik het goed begrijp zit bij beide nog geen belasting. Wel zeggen ze dat bij die verzendmethode soms geen belasting betaald hoeft te worden. In het ergste geval komt er dus 18% btw en 4% invoerbelasting boven op.
Verder lijkt mij dat het om precies dezelfde modules te gaan, en vind ik het dus wel vreemd dat tuningdepot bijna 2x zo duur is.

Ik zou ze graag willen hebben maar 40-50 euro is toch wel de max voor mij ;)


Ahh oke!, dan snap ik het inderdaad!
En klopt TuningDepot is hier dan niet echt goedkoop hier in, maar op e-bay is het $33 plus $65 verzendkosten, en bij TuningDepot is het $66 plus $40 dus ach ik denk op het moment maar zo, die paar euro ben ik wel bereid om er voor te betalen :mrgreen:!
Afbeelding
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Jeffmx-3 schreef:
WesleyK schreef:Als ik het goed begrijp zit bij beide nog geen belasting. Wel zeggen ze dat bij die verzendmethode soms geen belasting betaald hoeft te worden. In het ergste geval komt er dus 18% btw en 4% invoerbelasting boven op.
Verder lijkt mij dat het om precies dezelfde modules te gaan, en vind ik het dus wel vreemd dat tuningdepot bijna 2x zo duur is.

Ik zou ze graag willen hebben maar 40-50 euro is toch wel de max voor mij ;)


Ahh oke!, dan snap ik het inderdaad!
En klopt TuningDepot is hier dan niet echt goedkoop hier in, maar op e-bay is het $33 plus $65 verzendkosten, en bij TuningDepot is het $66 plus $40 dus ach ik denk op het moment maar zo, die paar euro ben ik wel bereid om er voor te betalen :mrgreen:!


Haha klopt! Het voordeel was ook meer bij eBay te behalen als we met meerdere gingen bestellen. Anders zou ik het inderdaad ook bij TD halen. Ik ben iig weer benieuwd naar de foto's
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

LoTek Gauge Pod houder vannochtend binnen gekregen :), zo snel mogelijk alles even in bouwen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hopen dat hij zo snel mogelijk op de banden kan als ik de velgen terug heb!
Laatst gewijzigd door Jeffmx-3 op 24 feb 2012, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

Vanavond even bezig geweest en de bestaande oliedruksensor vervangen voor de oliedruksensor voor de meters en heb de olietemperatuur en de standaard oliedruksensor in de olie adapter geplaatst, vervolgens even de massa aangelegd en de 2 plus draden naar de sensor gelegd!

Morgen de RVS instaplijst en zaterdag de nieuwe Rockford Fosgate boxen voor in de deur en Denso Iridium Tough bougies in ontvangst nemen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Goed bezig :bier:
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

Danku danku :mrgreen:!

Vandaag de Instaplijsten binnen, helaas zijn ze die NIET ter vervanging van de originele instaplijsten :nut:, dus plak ik het maar op de standaard zwarte instaplijsten!

Hier onder foto's van de RVS plintjes :bier:!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Nice!

Ik zit eraan te denken om ze zelf maar eens te maken, maar dan wel ter vervanging van. Ik heb het geluk dat ik vrij gemakkelijk dit soort bewerkingen kan (laten) uitvoeren dus er moet wel iets te regelen zijn.
Komt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar de instaplijst die je hier hebt had ik waarschijnlijk binnen no time gemaakt, op de gravering na dan. De vorm is in ieder geval niet erg complex.

Van het weekend de standaard instaplijsten maar eens bestuderen :).

Komt wel goed bij mekaar je MX-3 nu, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Dit dus:

Afbeelding
Verhoudingen etc kloppen hier uiteraard niet, moet de maten nog even opnemen. Is gepolijst RVS met het logo ge-etst/graveerd/straald
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

WesleyK schreef:Nice!

Ik zit eraan te denken om ze zelf maar eens te maken, maar dan wel ter vervanging van. Ik heb het geluk dat ik vrij gemakkelijk dit soort bewerkingen kan (laten) uitvoeren dus er moet wel iets te regelen zijn.
Komt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar de instaplijst die je hier hebt had ik waarschijnlijk binnen no time gemaakt, op de gravering na dan. De vorm is in ieder geval niet erg complex.

Van het weekend de standaard instaplijsten maar eens bestuderen :).

Komt wel goed bij mekaar je MX-3 nu, ben benieuwd naar het eindresultaat!


Inderdaad dat kan ook, ik dacht dat de instaplijst net zoals die waren die jij hebt geplaatst althans zo zeiden ze het wel, totaal vervangbaar dus precies het zelfde als de standaard zwarte, maar helaas!
En inderdaad ik heb ook in de metaal gezeten en ik dacht dat kan ik ook wel als ik het materiaal had.
Maar goed als ik het over de standaard zwarte heen plak dan ziet het er wel behoorlijk strak uit dus misschien voor in de toekomst een volledig vervangede instaplijst!

Maar ik post zo snel mogelijk foto's als hij helemaal klaar staat!
Afbeelding
Plaats reactie