@Jeff mx3

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

sjaakk91 schreef:Het lijkt er het zelfde er uit te zien met de afdeling knipperlicht en stadslicht.


Dankje voor de reactie, dat leek mij ook inderdaad!
Helaas reageren ze niet echt super snel op hun mail, dus ik hou jullie op de hoogte als ik iets van hun heb vernomen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

Even een kleine fotoalbum update :mrgreen:

Op het moment staat de MX er nog wat zielig bij, maar het komt helemaal goed :blink:!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Helaas heeft de vorige eigenaar een paar tweeters in het deurpaneel gehad, en zitten er dus behoorlijke gaten in, aangezien ik behoorlijk goeie boxjes (met goeie tweeters) onder in de deurpanelen heb zitten moet het toch opgevuld worden.

Afbeelding

Dus heb ik bij de lokale automaterialen zaak even afdek dopjes gekocht.
Aangezien er 4 kleine gaatjes in zitten (in het linker dopje) vond ik het niet mooi afdekken.

Afbeelding

Na 5 seconden na denken heb ik een stuk wit karton papier gepakt, rondjes opgemeten en uitgeknipt, en met een mat zwarte spuitbus de rondjes opgespoten.

Afbeelding

Vervolgens een zwarte panty gepakt over afdek ringetje (het rechter ringetje op de foto) gespannen het stukje zwarte karton papier op de gespannen panty geplaatst en het dopje (het linker dopje op de foto) er op geklikt.

Afbeelding

Resultaat een na maak tweeter die in de deur geplaatst kan worden ;)!

Afbeelding

Misschien een tip voor mensen die met het zelfde probleem kampen
Afbeelding
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Creatieve oplossing!
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

MX3V6_DH schreef:Creatieve oplossing!


:mrgreen: dankje!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

Maar tot nu toe verder nog niemand die enig idee heeft of een US knipperlicht module hetzelfde is als een EU? (voor in de voorbumper)

En dan met name het verschil tussen knipperlicht en dagrijverlichting
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Ja, is hetzelfde.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

WhiteFinish schreef:Ja, is hetzelfde.


Top, dankjewel!

Omdat Wesley ook belangstelling had bij deze knipperlicht (en er zullen vast meerdere zijn die belangstelling hebben bij deze Clear/Black Smoked Knipperlichten).

Hier onder de mail die ik van TunersDepot heb ontvangen t.a.v de vraag of deze modules op het EU model passen en of ze pakketjes versturen naar Nederland;

Hi Jeff,

Unfortunately, I have absolutely no idea {maar WhiteFinish wel :bier:} if there are any differences between the US and EU version.

As for shipping, we could get you a shipping quote if you let us know your exact address.

Also, please be advised that:

-The order would have to be issued through a paypal invoice since our system can't accept international orders

-Shipping would have to be to the credit card billing address

-We would require a phone number for customs purposes

-Your country might charge you extra tarrif or import fees

If that sounds ok, please also let us know which email address to send the paypal invoice to.



Thanks!

Customer Support
TunersDepot.com

Hier kun je de Clear knipperlichten vinden en hier de Black Smoked Knipperlichten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

De mail met informatie over de verzending binnen gekregen!

Hi Jeffrey,

Shipping would be $40 for that. I know it is kind of expensive, but we ship via USPS Express Mail. SOMETIMES, this prevents the need from your country to charge brokerage and tarriff fees, but not always.

If that price is agreeable, please let me know and I will send the payment request.
Thanks!

Customer Service
TunersDepot.com

Dus dat maakt een totaal van $106,95, wat op het moment betekent €70.
Afbeelding
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Jeffmx-3 schreef:De mail met informatie over de verzending binnen gekregen!

Hi Jeffrey,

Shipping would be $40 for that. I know it is kind of expensive, but we ship via USPS Express Mail. SOMETIMES, this prevents the need from your country to charge brokerage and tarriff fees, but not always.

If that price is agreeable, please let me know and I will send the payment request.
Thanks!

Customer Service
TunersDepot.com

Dus dat maakt een totaal van $106,95, wat op het moment betekent €70.


Dat is nog best prijzig dan, op ebay zijn ze toch 35 dollar? Wanneer we ze voor die prijs vinden kunnen we misschien een kleine group buy doen omde verzendkosten te vermonderen.

Heb je je RVS lijsten al binnen? Ben benieuwd ;)

Edit: ik heb er een gevonden voor 33 dollar incl lampjes. Shipping is dan wel 65 dollar, maar hierbij zou het wel aanzienlijk moeten schelen als we met meerdere tegelijk kopen en dan vanaf nederland verder zenden.
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

Als ze dan al naar Nederland willen sturen, veel op Ebay hebben wel verzendkosten staan maar ga je ze vragen of ze verschepen naar Nederland dan kan het zo opeens niet (maar misschien kan het wel als er een GB voor komt) ik heb ze nu dus bij die TuningDepot weg, en in $ is het prijzig maar in euro betaal ik er volgens mij iets van 60 euro voor incl. verzendkosten, verzekering en die vervelende "Import Duty Tax", dus vond ik nog wel iets mee vallen!

De instaplijsten heb ik nog niet binnen ik krijg ze 23/24 Feb. binnen en dan post ik gelijk een foto van hoe het er uit ziet en hoe ze er uit zien als ze er in zitten!

En die voor $33 heb ik ook gezien, alleen heb wat meer vertrouwen bij TuningDepot, daar is het namelijk voor iets meer geld verzekerd en je betaald "Import Duty Tax" ook gelijk wat er zoals ik begrijp over heen komt bij die advertentie van Ebay als ik verder lees?¿!
Afbeelding
Plaats reactie