Turbulence

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

M-Xtreme schreef:erg mooie bumper. idd niet té :bier: :bier:


zekers....

enige ''nadeel'' over paar weken heb ik dus een dik luxe probleem...

dan ligt hier in de garage EN de Chris Barros EN de Mazdaspeed front :mrgreen:

kon de order van de MS niet meer annuleren dus straks keuze maken welke het daadwerkelijk gaat worden...

zo loop je tijden te zoeken naar 1 van de mooiste bumpers voor de mx3, zo heb je ze allebeide liggen haha

moeilijk :?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Je kon de order niet annuleren? Dit betekent dat ze spoedig aankomen of wat? Ik dacht pas in Augustus? :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

mazdaspeed komt als mee zit deze week/volgende week aan volgens AVB sport.. eindelijk...

kan en ga er nog niet van genieten, want na september/oktober gaat de mx de schuur in voor een grote opknapbeurt..

laat de gehele auto overspuiten, skirts inwerken, achterbumper iets anders als nu, motorkap doorlassen, schroefset plaatsen, interieur flocken..

kleurtje van de mx ben ik al helemaal uit, wordt een kleurtje uit het BMW gamma 8)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
kevinvandorst
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 152
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:05
Locatie: Roosendaal

Bericht door kevinvandorst »

waar heb je die mazdaspeed bumper vandaan gehaald als ik vragen mag?
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Zeker geen M3 wit? :mrgreen:

turbulence schreef:mazdaspeed komt als mee zit deze week/volgende week aan volgens AVB sport.. eindelijk...

kan en ga er nog niet van genieten, want na september/oktober gaat de mx de schuur in voor een grote opknapbeurt..

laat de gehele auto overspuiten, skirts inwerken, achterbumper iets anders als nu, motorkap doorlassen, schroefset plaatsen, interieur flocken..

kleurtje van de mx ben ik al helemaal uit, wordt een kleurtje uit het BMW gamma 8)
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

gistere even wat nieuwe goodies voor de mx besteld bij fordprobestore

nieuwe motorsteunen

Afbeelding

FSE powerboosvalve met gauge
Afbeelding

verder eindelijk de schakelstangen voorzien van de bronze oil bushings van corksport, schakelt icm de shortshifter weer heerlijk..

nu uitzoeken wat er verkrijgbaar is voor de wielophanging en dan gaan we die helemaal opfrissen/upgraden
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Welke motorsteunen heb je besteld ?? 80? 90??

Voor welke auto?? Ik meen dat een van de twee steunen namen voor een probe moet zijn (passen een stuk beter)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

durometer 88 en gewoon de mx3 mounts.

het klopt inderdaad dat je het beste een voorste probe mount kunt hebben en achter een mx3.

maar goed, nu moet er even 1 gat beetje opgeboord worden en een extra ringetje er tussen...

je hebt ook nog durometer 95 maar dat is knetterhard, die gekke amerikanen geilen daar wel op, maar hoeft om mij niet

EDIT:

nog ff nagevraagd en gezocht op mx-3.com en beste was inderdaad om voor de voorste een probe steun te gebruiken, die request even neergelegd bij fordprobestore en hij ging het voor me regelen, topbedrijf!!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

turbulence schreef:durometer 88 en gewoon de mx3 mounts.

het klopt inderdaad dat je het beste een voorste probe mount kunt hebben en achter een mx3.

maar goed, nu moet er even 1 gat beetje opgeboord worden en een extra ringetje er tussen...

je hebt ook nog durometer 95 maar dat is knetterhard, die gekke amerikanen geilen daar wel op, maar hoeft om mij niet

EDIT:

nog ff nagevraagd en gezocht op mx-3.com en beste was inderdaad om voor de voorste een probe steun te gebruiken, die request even neergelegd bij fordprobestore en hij ging het voor me regelen, topbedrijf!!

Waarom voor een probe steun?

heb zelf de steunen voor de mx-3 en ze passen perfect dus ben wel benieuwd waarom
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

ik geloof dat de probesteun iets breder is.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Plaats reactie