Binnenkort : Logo's verwijderen, + vervangen

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

en nu weet ik het dus weer...
beetje jammer dat ik dat vergeten was...
2fast 2robbie
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 269
Lid geworden op: 14 jun 2004, 11:46
Locatie: made

Bericht door 2fast 2robbie »

Volgende week rijden we allemaal met een Clio V6 Logo ;) ;)

hahahaha
Afbeelding
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

noway , respect 4 marcel ;)
Gebruikersavatar
Marcjuh
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 6345
Lid geworden op: 18 jul 2003, 16:31
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Marcjuh »

:mrgreen: 11 maanden en 60 posts verder hebben we eindelijk een winnaar...!!!!:mrgreen:


:bier:
Afbeelding
Gebruikersavatar
zilverbird
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 266
Lid geworden op: 13 mei 2004, 18:25
Locatie: limburg

Bericht door zilverbird »

Ja zeg dat wel ja een winnaar en die krijgt niks ik had op zijn minst een bekertje verwacht..

Maar ik klaag niet hoor.... :lol:

Ik zou zeggen op naar de volgende ronde....is zo eenzaam aan de top..


Zilverbird...........

P.s. noway , respect 4 marcel... dat vindt ik ook, maar het kribbelt wel hoor mijn v6 logo is gestolen, Peeeeeeeep wat ze er mee moeten ik weet het niet hoor.
het kribbelt hoor is een gaaf logo.
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Eigenlijk verdien je inderdaad een prijs....,
Zal er eens over na denken... :)

Het is al echt een eeuwige discussie geweest...., en niet alleen in dit topic, maar ook elke keer als ik mensen zie was het weer die zelfde vraag.

Nu heb ik trouwens ook wel een vraag aan jouw...,
Hoe weet jij het....?
Ik heb opzich alleen eerlijke tips gegeven, maar dan nog vrij knap als je het gewoon raad. het is niet echt een auto die je vaak tegen komt.

De reden dat ik het ook inderdaad niet gezegt heb is dat er voor de mx zo weinig orginaliteit te behalen is omdat er gewoonweg weinig op de markt is. en aangezien er genoeg v6 logo's zijn kan echt iedereen wel een andere kiezen...

Overgens vind ik het echt sneu dat jouw logo gejat is, ik kan er nog steeds niet bij dat mensen aan ander mans spullen gaan zitten,
Maar goed mocht jij een nieuw v6 logo nodig hebben, mijn zege heb je als je die van een clio wilt monteren....
Dat recht heb je zowiezo wel opgebouwd hihi...

Ps ik heb waarschijnlijk het oude logo ook nog liggen dus bij intresse zal ik (als ik gelijk heb, en hem nog ergens heb liggen) hem je toe sturen.

:bier:
Gebruikersavatar
zilverbird
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 266
Lid geworden op: 13 mei 2004, 18:25
Locatie: limburg

Bericht door zilverbird »

Hoi Marcel,

Wel zo als je weet is mijn logo dus gestolen, ja mensen en andermans spullen is wat maar goed dat is een volgend project gsm alarm.

heb zo juist klokjes ingebouwt in MIJN mx-3 en raadt eens waar.....
zo als je al zij, er is niet veel voor een mx-3 maar die klokjes maken er nog meer een sportwagen van...en dat heeft niemand dat weet ik zeker..

Wel waar ik dit van weet....mijn logo is dus weg ik moest dus iets anders hebben ben dus op zoek gegaan op het internet en zie daar vondt ik dus jouw logo de v6 en dat was bij blad 2 al, dus heb ik maar niks gezegt alleen nu dus wel was wel leuk trouwens en wat zaten ze er ver van af..hihihi


maar danke voor het aan bod ik heb al iets op het oog wordt een mengelmoesje van v6


P.s. is er nog eens een samen komst of zo...

Met vriendelijke Groet,

ZILVERBIRD.
sjonnie
New member
New member
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 dec 2004, 20:37
Locatie: rijswijk z-h

dashbord

Bericht door sjonnie »

raymond-mx schreef:ik heb de logo's ook verwijdert met een feun en omdat ik het nieuwe type dashbord er in heb van de sloop maar ik zat met een gat van de airbag die was er natuurlijk al uit dus heb ik hem ook met sky bekleed en heb ik daar die letter van de achterkant op geplak MX-3 en het staat nog origineel ook
groeten r-mx



ik heb een vraagje over dat dashbord want ik heb het oude model en ik wou het nieuwe erin zetten maar ik durfde het niet helemaal aan omdat ik niet wist of het wel aardig past dus wou ik jou vragen of het past en of het makkelijk erin gaat

alvast bedankt
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: dashbord

Bericht door Marcel_mx3 »

sjonnie schreef:
raymond-mx schreef:ik heb de logo's ook verwijdert met een feun en omdat ik het nieuwe type dashbord er in heb van de sloop maar ik zat met een gat van de airbag die was er natuurlijk al uit dus heb ik hem ook met sky bekleed en heb ik daar die letter van de achterkant op geplak MX-3 en het staat nog origineel ook
groeten r-mx



ik heb een vraagje over dat dashbord want ik heb het oude model en ik wou het nieuwe erin zetten maar ik durfde het niet helemaal aan omdat ik niet wist of het wel aardig past dus wou ik jou vragen of het past en of het makkelijk erin gaat

alvast bedankt


Probeer zo veel mogelijk on topic te blijven aub...
Start anders een nieuw onderwerp ;)
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

even een vraagje misschien heeft een van jullie een oplossing!!

ik wil nu even mijn ouwe logo van mazda voor op mijn kap vervangen voor het nieuwe logo..., maar.. nou heeft die ouwe eigenaar Herman de Beunhaas dat logo vast gezet met ruitenkit!! iemand enig idee hoe dat los te krijgen zonder lakschade???
Plaats reactie