@hiwo
Moderator: Moderators
als je echt het verschil wilt weten zou je em voor montage moeten banken en na montage.
anders blijft het altijd gissen.
als je verder niets hebt aangepast behalve het uitlaat systeem en je gaat over het vermogen van de fabriekopgave heb je dus zoiezo winst
anders blijft het altijd gissen.
als je verder niets hebt aangepast behalve het uitlaat systeem en je gaat over het vermogen van de fabriekopgave heb je dus zoiezo winst
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
volgens mij was het zo dat een dyno de kracht op wielen meet dan zou het wel kunnen kloppen motor 165pk > 134pk op de wielen.
Merk je het effect van die spacers ook btw?
@Rich-Mx-3
Ja die dyno sheet van hieronder is wel wat uitgebreider dan die ik heb gezien. dat waren voor en na pk/koppel, verder geen andere info.
Merk je het effect van die spacers ook btw?
@Rich-Mx-3
Ja die dyno sheet van hieronder is wel wat uitgebreider dan die ik heb gezien. dat waren voor en na pk/koppel, verder geen andere info.
Laatst gewijzigd door JForce op 24 aug 2009, 16:17, 2 keer totaal gewijzigd.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
dat is wel netjes die 15/20 nm koppel.. mjah nog 3,5 weken wachten haha..
Maar nu deze week eerst naar de mazda garage voor het maken van de as-hoes, kan ik teminste mn wielen laten uitlijnen.
Hitteschild van de cat hangt los , mag die ook meteen vastgemaakt worden.
Zou me in totaal tegen de 150 eurie kosten
Maar nu deze week eerst naar de mazda garage voor het maken van de as-hoes, kan ik teminste mn wielen laten uitlijnen.
Hitteschild van de cat hangt los , mag die ook meteen vastgemaakt worden.
Zou me in totaal tegen de 150 eurie kosten
JForce schreef:volgens mij was het zo dat een dyno de kracht op wielen meet dan zou het wel kunnen kloppen motor 165pk > 134pk op de wielen.
Merk je het effect van die spacers ook btw?
als je bij een goed bedrijf op de bank gaat krijg je niet alleen maar wat pk's op papier te zien, dat zou wel triest zijn.
Dit wordt er dus allemaal gemeten :
@ hiwo als je dit niet hier wilt hebben in je profiel zeg het even dan haal ik het weg,
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
[quote="JForce"]volgens mij was het zo dat een dyno de kracht op wielen meet dan zou het wel kunnen kloppen motor 165pk > 134pk op de wielen.
Merk je het effect van die spacers ook btw?
quote]
Ik zou zo niet kunnen zeggen of de spacers echt een groot verschil maken, denk dat het meer een combinatie is van...
Na het rangen en de spacers is het toerenverloop beter vind ik, en ook onderin de toeren trekt ie wat beter.
Zoiezo blijft de intake met spacers een heel stuk koeler (maar met dit weer word gewoon echt alles warm onder de kap)...
Merk je het effect van die spacers ook btw?
quote]
Ik zou zo niet kunnen zeggen of de spacers echt een groot verschil maken, denk dat het meer een combinatie is van...
Na het rangen en de spacers is het toerenverloop beter vind ik, en ook onderin de toeren trekt ie wat beter.
Zoiezo blijft de intake met spacers een heel stuk koeler (maar met dit weer word gewoon echt alles warm onder de kap)...