underbody led kits

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

tsja, beetje moeilijk te beoordelen miz..

deze set ligt gewoon met de leds naar boven op de grond, dus is heel moeilijk te bepalen of ze een mooie gloed geven op de grond als ze onder de auto zitten..

bij een normale led heb je gewoon 1 smal brandpunt, nu heb je wideangle leds en die zorgen ervoor dat de lichtbundeltjes elkaar telkens overlappen..

wat wel apart is, op de foto zie je telkens 3 ledjes gegroepeerd, maar in het filmpje zie je dan geen lege gaten meer terug in de strip

en ik kan gewoon hier niet uit opmaken of deze set dat wel of niet doet..

maar ik vind het wel een supermooi systeem...

john, al wat meer gehoord??

houd er wel rekening mee dat je met die set van 65 euro ( jouw link) je maar 2 strips hebt.

hier op marktplaats staan ze ook:

http://auto-diversen.marktplaats.nl/tun ... &df=1&fta=

130 euro voor 2 strips van 120 cm en 2 kortere...

als daar nu eens wat korting overkan dan kun je mij inschrijven!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

Ben wel benieuwd wat ze doen onder de auto

denk dat er niet echt een mooie gloed vanaf komt, vind ze op t filmpje niet al te veel licht geven namelijk.

en ze laten m zien in t pikkedonker, maar wat gebeurd er als er een lantarenpaal in de buurt staat? veel led kits geven nauwelijks meer licht als er een andere lichtbron in de buurt is.

vind t niet echt een mooie kit, als ik zie hoeveel ledjes er bij mij branden en hoeveel er bij deze branden denk ik dat die onder de auto vies tegenvalt.
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Wat dachten jullie van deze ??

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/COMBO-MILLION-C-WIRELESS-LED-UNDERCAR-FENDER-LIGHTS-KIT_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33713QQihZ017QQitemZ270064698403QQtcZphoto

Kan op de foto's niet echt spots ondekken, maar dan is het ook wel een beetje hoge auto. Op zich wel een mooi prijsje, circa 160 euro incl verzending en 4 leds voor je wielkast. en ze kunnen allemaal op 1 afstandsbediening.

Bij meerdere bestelling is er een korting van 20 dollar/ volgende set.


Reacties graag ;) , ben zelf wel geinterresseerd.
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

ziet er op zich niet verkeerd uit nee.
en de set is dus compleet draadloos?
maar hoe kan ie voor deze prijs weg ? als ie normaliter 699,- $ kost :roll:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

BlackSheep schreef:Wat dachten jullie van deze ??

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/COMBO-MILLION-C-WIRELESS-LED-UNDERCAR-FENDER-LIGHTS-KIT_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33713QQihZ017QQitemZ270064698403QQtcZphoto

Kan op de foto's niet echt spots ondekken, maar dan is het ook wel een beetje hoge auto. Op zich wel een mooi prijsje, circa 160 euro incl verzending en 4 leds voor je wielkast. en ze kunnen allemaal op 1 afstandsbediening.

Bij meerdere bestelling is er een korting van 20 dollar/ volgende set.


Reacties graag ;) , ben zelf wel geinterresseerd.


kijk, dat ziet er beter uit....

daar ben ik ook wel in geinteresseerd..

maar heb je contact met hun gehad ofzo?

want waar baseer je die 160 euro nou op dan?

ik zie staan:

First Kit $69.99 + $49.99 additional kit - to Europe & Australia.


en vergeten we nu niet btw en doaunekosten ;)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

De prijs is gebasseerd op totaal ong. 220 dollar. dit ff invoeren in www.gwk.nl en dan rolt er een bedrag uit van ong. 160 euro.

Ja moet dan idd ff denken aan eventuele invoer rechten, maar daar heb ik van geleerd ;)
Volgens mij is bij bestelling van 1 artieken de btw/invoerrechten niet echt van belang. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet, volgens mij heeft het ook te maken met de prijs.

Is er iemand die al eens iets van meer dan 150 dollar / artikel heeft ingevoerd ??
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

RichMX-3 schreef:ziet er op zich niet verkeerd uit nee.
en de set is dus compleet draadloos?
maar hoe kan ie voor deze prijs weg ? als ie normaliter 699,- $ kost :roll:


nee is niet draadloos, je moet alle leds koppelen in 1 unit. Deze unit kun je wel weer aansturen met de bijgeleverde afstandsbediening.

tja en wat betreft de prijs, ik geloog nooit dat ie 699 heeft gekost, dit is gewoon een marketing stunt, net doen of iets heel duur is, en nu heel goedkoop weg gaat. Als ik de overige prijzen bekijk op het net, ben je voor een milljoen led kit tussen de 110 en 130 dollar kwijt, voor de 4 set in je wielkast ong. 50 dollar, dus je zou iets van 10 tot 30 dollar bespraren met deze set. Lijkt me wel een logische besparing, ze gaan natuurlijk nooit zo iets voor 100 dollar goedkoper weg doen.

en het voordeel van deze set is dat ze een beetje buigzaam zijn, is misschien handig bij het monteren ;)
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

BlackSheep schreef:De prijs is gebasseerd op totaal ong. 220 dollar. dit ff invoeren in www.gwk.nl en dan rolt er een bedrag uit van ong. 160 euro.

Ja moet dan idd ff denken aan eventuele invoer rechten, maar daar heb ik van geleerd ;)
Volgens mij is bij bestelling van 1 artieken de btw/invoerrechten niet echt van belang. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet, volgens mij heeft het ook te maken met de prijs.

Is er iemand die al eens iets van meer dan 150 dollar / artikel heeft ingevoerd ??


1 of 100, maakt niks uit... zo gauw je boven het btw vrije bedrag komt ( iets van 30 euro ofzo) moet je btw en invoerkosten betalen...

maar goed, 160 klinkt nog wel redelijk goed.... als we meer bestellen, hoeveel korting kunnen we dan krijgen? 20 dollar korting per stuk?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

dat heb ik begrepen uit de site. Maar het btw vrije bedrag ligt volgens mij wel hoger. als ik de altezza's over laat komen hoef ik bij 1 setje geen btw of import te betalen, laat ik er 2 per keer komen dan ben ik de klos, moest de laatste keer 12,50 bijlappen. dus op zich niet echt veel.

ik ga eens ff google hoe het nou echt zit.



P.s. ben in essen maar 2 goede sets tegengekomen :cry: zal proberen uit te leggen wat ik met een goed set bedoel :mrgreen:
De meeste multi colour sets hebben 3 leds, 1 blauwe, 1 rode en 1 groene, hier kun je dus meerdere kleuren mee maken. De meeste sets hebben deze 3 leds bij elkaar zitten, dan een lege ruimte van ong 2 vingers dik ;) en dan weer 3 leds. Dit geeft dus een grote tussenruimte wanneer er maar 1 kleur aanstaat (bv rood, 3 barnd dan 1 led, dan 2 leds die uit staan en dan de open ruimte van 2 vingers en dan de volgende rode led) Kunnen jullie het nog volgen ??

De 2 goede sets die ik heb gezien, en natuurlijk ook uitverkocht waren, zijn sets met een veel kleinere tussen ruimte. 1 set had maar een kleine ruimte van ong, 1 vinger. De andere set had helemaal geen tussen ruimte, de leds zatten gewoon achter elkaar op een normale afstand.

Ik heb ook een website kunnen achterhalen, maar helaas staan hier de sets met orginele prijzen op, duur dus. www.aone-carparts.de
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

ff googlen

Invoerrechten

Als u goederen van buiten de EU in Nederland importeert, krijgt u te maken met invoerrechten (ook wel douanerechten genoemd) en de douane.

De hoogte van de invoerrechten hangt af van de goederencode/statistieknummer en het land van oorsprong van de goederen.

Soms kunt u aanspraak maken op verlaagde invoerrechten of vrijstelling van invoerrechten op basis van preferentiële oorsprongsdocumenten of in het kader van tariefcontingenten of schorsingen.

Naast invoerrechten kunt u ook nog te maken krijgen met andere heffingen zoals accijnzen, verbruiksbelastingen, anti-dumping heffing, landbouwheffingen, heffingen productschap en BTW. Voor sommige producten heeft u bovendien een vergunning nodig. Zie ook:
BTW
Accijnzen en andere heffingen
In- uit- en doorvoervergunningen.
Goederencode
Elk product krijgt een goederencode volgens het geharmoniseerde systeem. Aan de hand van dit achtcijferige nummer bepaalt de Douane hoeveel rechten, accijnzen en heffingen u moet betalen. Op uw verzoek stelt de Douane de goederencode schriftelijk vast.

Douanewaarde
Invoerrechten worden in principe geheven over de 'douanewaarde' van producten. Deze waarde wordt over het algemeen als volgt samengesteld:

de aankoopprijs, verhoogd met
de vrachtkosten, plus
de verzekeringspremie tot aan de plaats waar de goederen de EU binnenkomen



heb op de site van de douane, belastingdienst en kvk gekeken, heb nou niet echt een duidelijk antwoord gevonden. :cry:
Plaats reactie