Turbulence

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

johnmichel schreef:Dat is heel goed om te horen kerel! Ik had eigenlijk ook niks anders verwacht! ik wist dat je der niet kon verkopen! :mrgreen:


weet je wat het was...

tijdje terug even lekker aan poetsen en klussen geweest, zat lekker even rustig op het terras peukje te roken en naar haar te kijken en dacht toch van ''damn, jeroen waarom nu al dit plaatje wegdoen?''

's avonds paar mailtjes gehad van gozer die belang had, maar met elke keer dat ik hem terugmailde kreeg ik meer twijfel en spijt...

's nachts op bed en toen dacht ik bij mezelf, nee doe het gewoon NIET!

:mrgreen:

heb alweer een boel wilde plannen, gaat toch wat ingrijpende dingen veranderen zoals lijkt... tijd voor vakantie en tijd over dus :lol:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
DJ_MIKE
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1852
Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort

Bericht door DJ_MIKE »

goed man dat je in ons midden blijft :bier:
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

BruteFrits schreef:Why, vind dit juist een van de mooiste mx'jes zekers met die bumper. Ik wilde hem al niet kopen omdat jij (en MarcelV6) dan beetje uniek blijven. Maar als je hem wegdoet, hou ik me aanbevolen :)


wat heb je er voor over? als meezit heb ik binnen nu en 2 maand een andere front... :)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

turbulence schreef:
BruteFrits schreef:Why, vind dit juist een van de mooiste mx'jes zekers met die bumper. Ik wilde hem al niet kopen omdat jij (en MarcelV6) dan beetje uniek blijven. Maar als je hem wegdoet, hou ik me aanbevolen :)


wat heb je er voor over? als meezit heb ik binnen nu en 2 maand een andere front... :)


Als je dan bedoeld mazdaspeed.... dan móet je me echt even pm-en! Je weet dat ik die al vanaf het begin wil. :oops:
Afbeelding
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Neey dat gaat over de postert die jeroen er nu op heeft zitten. Bij jeroen komt nu de mazdaspeed op.
Afbeelding
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

johnmichel schreef:Neey dat gaat over de postert die jeroen er nu op heeft zitten. Bij jeroen komt nu de mazdaspeed op.

Ik bedoelde ook de mazdaspeed die jeroen gaat (importeren?) kopen. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

woytek schreef:
johnmichel schreef:Neey dat gaat over de postert die jeroen er nu op heeft zitten. Bij jeroen komt nu de mazdaspeed op.

Ik bedoelde ook de mazdaspeed die jeroen gaat (importeren?) kopen. ;)


mazdaspeed is 1 van de opties. maar zijn nog meer kanshebbers die mijn interesse hebben mits ik ze kan vinden..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Een belgisch bedrijf had de mazdaspeed bumper, ze hebben er een aantal laten overkomen uit Amerika of iets dergelijks. Helaas waren alle bumpers al gereserveerd toen ik contact met hen opnam zo'n 2/3 maanden geleden. :cry:
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

woytek schreef:Een belgisch bedrijf had de mazdaspeed bumper, ze hebben er een aantal laten overkomen uit Amerika of iets dergelijks. Helaas waren alle bumpers al gereserveerd toen ik contact met hen opnam zo'n 2/3 maanden geleden. :cry:


ik zit nu te kijken bij de duitse community, daar hebben ze tijdje terug de chris barros gehad welke ik erg mooi vond.

en de k-max vind ik ook een erg mooi bumpertje...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Afbeelding
Afbeelding

Vind opzich de bumper van spoilertje.nl er erg op lijken! En ik moet (tot mijn spijt) toegeven dat ik exact dezelfde smaak qua bumpers heb als jij! Mooie bumpers vind ik: mazdaspeed, K-max en deze bovenstaande. Voordeel van de mazdaspeed is alleen dat deze ook goed staat met de standaard mudguards omdat hij niet té laag is. Ik ben bang dat de bumper van bijvoorbeeld spoilertje.nl te laag is en het er niet uitziet. Dan moet ik ook sideskirts nemen en ja... dat wil ik liever niet! Sorry voor de topic kaping btw... :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie