Pagina 6 van 7

Re: Fidoo here

Geplaatst: 15 jun 2013, 17:28
door sjaakk91
Netjes een stuk beter gezicht dan dat andere. Maar wordt de uitlaat niet warmer dan 150graden?

Re: Fidoo here

Geplaatst: 19 jun 2013, 10:33
door MX3V6_DH
Dat hitteschild is zeer is netjes geworden, maar inderdaad, wordt het niet warmer dan 150 graden?

Re: Fidoo here

Geplaatst: 19 jun 2013, 18:05
door Fidoo
Denk dat dat wel meevalt. Spruitstuk zit in heatwrap en de kap er boven is open. Zal morgen eens kijken hoe het schild er nu uitziet na paar keer rijden

Re: Fidoo here

Geplaatst: 07 aug 2013, 05:28
door Fidoo
Ik geef het op... Na een tijdje rijden zonder problemen is het nu weer raak! Weer is constant mijn accu leeg en heb geen idee hoe het komt.... Probleem kwam weer uit het niets, zo rij je zonder problemen en dag eens ineens schoon leeg. En heb niks laten branden. Na die dag heb je steeds lege accu. Iemand hier verstand van auto's door meten

Re: Fidoo here

Geplaatst: 07 aug 2013, 05:57
door lenny-v
Klinkt als een stille verbruiker, er blijft dan iets aan staan als het contact uit is. Of je accu is aan z'n einde of je dynamo laad niet goed meer bij.
Groningen is een beetje ver voor mij :angel:
Je hebt niet je binnenlicht aanstaan ofzoiets? kofferbak lampje aan ofzoiets?

Re: Fidoo here

Geplaatst: 07 aug 2013, 16:18
door Fidoo
Nee die 2 dingen had ik al na gekeken.

Re: Fidoo here

Geplaatst: 10 aug 2013, 09:37
door matthyssie
Wat moet er precies doorgemeten worden om dit te controleren Lenny?

Re: Fidoo here

Geplaatst: 11 aug 2013, 08:43
door lenny-v
Zorg dat alle verbruikers uitstaan, alle deuren dichtzijn, dat je accu geladen is en minstens voor de zekerheid 10 minuten wachten met meten als je contact is aangeweest

Minpoolklem loshalen en je multimeter op amperestand aansluiten tussen de minpool en de klem. Probeer wel de meter zo aan te sluiten dat de accuspanning niet verbroken word. Minpoolklem loshalen, dan 1 meetpen op de klem zetten en 1 op de minpool en dan pas de klem verwijderen. Als de accuspanning verbroken word heb je kans dat de verbruiker uitblijft.
Meet je meer dan 0.1A (100mA) dan zou je een stille verbruiker kunnen hebben. Voor de mx-3 specifiek weet ik niet de maximaal toegestane lekstroom maar de meeste auto's van die leeftijd is rond de 0.1A. de wat nieuwere 0.3A-0.5A.

Als je niks geks meet doe dan bv je deuren op slot of juist niet. Als je een alarm hebt druk dan ook eens op de motorkapschakelaar. Speel daar een beetje mee om alles uit te sluiten.

Als je een lekstroom meet ga je 1 voor 1 de zekeringen lostrekken ( wel meteen weer terugzetten en niet alles in 1x eruit halen :clown: ) als je een zekering loshaalt en de stroom zakt flink naar beneden zit in dat circuit je verbruiker.

Hoop dat het een beetje duidelijk is :P

Re: @Fidoo

Geplaatst: 15 okt 2013, 15:54
door marcel v6
Gefeliciteerd met je verjaardag :bier:

Re: @Fidoo

Geplaatst: 16 apr 2014, 00:34
door Fidoo
Na hoop gedoe auto weer rijdend.
De koppeling cilinders vervangen + leidingen.
Remleidingen achter ook, en stroom lek opgezocht.
Nu nog de apk en dan gaat auto in de verkoop en word er een skyline r33 gts-t spec2 aangeschaft. Auto word in zijn geheel verkocht op de carbon kap na, die gaat los weg.
Heel wat jaartjes met plezier gereden maar ben toe aan wat groters