@qootje

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Mooie bumper ;) Hoe was de pasvorm en waar heb je hem vandaan? :)

Zie ook een nette audio install, maar zonder box?
Gebruikersavatar
Qootje
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 aug 2005, 20:52
Locatie: Arkel

Bericht door Qootje »

Ik heb die bumper zo goedkoop mogelijk aangeschaft bij KB-tuning. Ze hadden veel replica's en klachten daarover uiteraard en hebben nu al betere pasvormen. toch zijn er wel wat dingetjes hoor. op de foto zit de bumper nog niet goed vast, slechts even passen dus de naden met het voorscherm vallen wel mee maar bij de punten van de koplampen is ie iets te groot( ff met de dremel erop)en onder de lampen zit iets een te grote naad naar mn zin dus daar gaan we nog een stukkie polyester aanfriemelen. :D. Ik heb besloten om hem toch min of meer zo te maken als die ene fotoshop en maak voor de zekerheid een extra koelvin op de radiateur.

Verder ben ik inderdaad begonnen met wat audio, alles condition zero. achterin één 12 inch sub met 29 liter gesloten kist. en twee speakers. versterker en filters voor de compo liggen links onderin. verder heb ik nog wat ruimte over gehouden voor poetsspullen, sleutels, krikkie etc.
K heb toevallig vanmiddag bekleed met zwart leer, maar ik had me digi niet bij me, dus vandaar dat ik nog geen foto's heb.

greetz qootje
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Laten bekleden? En ik zie helemaal geen gesloten kist voor je sub... of zit ie onder die houten plaat? Wel gaaf idee zo kan je toch genieten van het uitzicht en toch goed geluid! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Qootje
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 aug 2005, 20:52
Locatie: Arkel

Bericht door Qootje »

@woytek
ik heb eerst een kist gemaak van 29 liter. aanrader was tussen de 28 en de 30 liter. lijkt me goed dus. die kist zit gewoon aan die plank vast. onder de kist is ruimte voor mn krik :D. ik heb 2 platen mdf rechtop die het geheel draagt, aan één van die platen hangt de versterker. de andere kant is opbergruimte. het laatste stuk van de plank kan ik nog openklappen door een pianoscharnier. Daar zie je nu niks meer van want het is bekleed met leer. in de gaten aan de zijkant komt zwartgaas met wat verlicting erachter, maar dat moet nog gemaakt. zodra de ruit geblindeerd is kun je het geheel NET niet zien. maar voor een ECHTE heftige inbouw moet je denk ik t profiel van mx3freak maar s bekijken. dat heb ik op full speed ff aangehoord :rock: heftig hoor
Gebruikersavatar
Qootje
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 aug 2005, 20:52
Locatie: Arkel

verbouwing

Bericht door Qootje »

t heeft even geduurd, (zoooo pleuris veel werk) maar er is het een en ander te zien, en hopelijk istie voor automaxx weer op het asfalt. voorbumper toch iets minder extreem verbouwt, iets minder dicht ook. durfde toch t risico niet te nemen met de koeling. daartegenover toch maar iets meer uitgeschoten met de doorgelaste booskijkers. binnenkort meer. greetzz qootje
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Ziet er goed uit :)
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

:worthless:
Gebruikersavatar
Qootje
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 aug 2005, 20:52
Locatie: Arkel

Bericht door Qootje »

Afbeelding
Afbeelding

zo beter? ze staan ook in me profiel, maar er volgen mooiere foto's over anderhalve week denk ik, want dan wil ik hem klaar hebben.
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

ben benieuwd
vooral na die booskijkers ;)
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

Ziet er veelbelovend uit!!
Plaats reactie