Pagina 4 van 4

Geplaatst: 21 jan 2008, 10:23
door BruteFrits
Helaas, een map ecu heb ik niets aan icm ODB2. Het beste is een stand alone, maar ja da's ook meteen de duurste oplossing :( Misschien dat ik binnenkort de rollerbank opga om te kijken wat ie nu levert en of er toch niets gedaan kan worden aan odb2.

Geplaatst: 21 jan 2008, 13:32
door Carthago
BruteFrits schreef:Helaas, een map ecu heb ik niets aan icm ODB2. Het beste is een stand alone, maar ja da's ook meteen de duurste oplossing :( Misschien dat ik binnenkort de rollerbank opga om te kijken wat ie nu levert en of er toch niets gedaan kan worden aan odb2.


Daar ben ik dan ook heel beniewd naar. ik heb bijna hetzelfde als jou, alleen dan KLZE hoog-compressie blok ook met 1.8 ECU (jij ook toch?) en benzinedruk-regelaar, ingesteld op 49 psi/3,4 bar. en 2,5 vaf, jij?

Ik ben wel eens beniewd hoe de mijne rijdt tegenover odb1 klze's dan. Heb zelf het idee dat hij goed rijdt verder namelijk.

Geplaatst: 21 jan 2008, 13:43
door BruteFrits
Daar ben ik dan ook heel beniewd naar. ik heb bijna hetzelfde als jou, alleen dan KLZE hoog-compressie blok ook met 1.8 ECU (jij ook toch?) en benzinedruk-regelaar, ingesteld op 49 psi/3,4 bar. en 2,5 vaf, jij?

Ik ben wel eens beniewd hoe de mijne rijdt tegenover odb1 klze's dan. Heb zelf het idee dat hij goed rijdt verder namelijk.[/quote]

De mijne rijdt verder ook goed hoor, is ook stukken sneller dan de 1.8. Maar in vergelijk met andere KLZE's mist ie toch vermogen. Ik heb een KLZE laag compressie, benzinedruk op 41ps en een 1.8 maf (inlaatlucht sensor,volgens mij noem jij dit vaf?!?). Zou haast zeggen zet hem eens op de rollerbank en kijk wat je eruit haalt.

Geplaatst: 21 jan 2008, 22:01
door Carthago
De auto is op de dyno geweest toen de KLZE er net in zat en gaf toen 195 pk aan. Dat is wel ongeveer vergelijkbaar met een odb1 standaard klze toch?