Nieuwe uitlaat (RVS 102 mm Ractive Fireball Muffler)

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

marcel v6 schreef:Wat jij wil.........


naja, heb ook geen zin om hierover in discussie te moeten, mar wees eerlijk dan marcel, is toch niet echt netjes dat ie nu al een jaar iets op zn site heeft staan, en dat als mensen er nu op reageren dat ze net als ik toen een aanbieding krijgen om evt een andere er onder te bakken.

wel leuk, maar ik vind het eerder een lokkertje met iets waar veel mensen naar zoeken ( kant en klare einddemper freeflow style) en als men dan mailt dan kan ie hem ineens niet meer leveren, maar kan ie wel wat anders leveren..

ik vind dat beetje misleidend, en daarom zou dat voor mij al een reden zijn er niet iets te kopen, als je een internetshop hebt dan moet je miz gewoon zorgen dat de boel goed voor elkaar is, of je moet er niks op zetten.
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

turbulence schreef:
marcel v6 schreef:Wat jij wil.........


naja, heb ook geen zin om hierover in discussie te moeten, mar wees eerlijk dan marcel, is toch niet echt netjes dat ie nu al een jaar iets op zn site heeft staan, en dat als mensen er nu op reageren dat ze net als ik toen een aanbieding krijgen om evt een andere er onder te bakken.

wel leuk, maar ik vind het eerder een lokkertje met iets waar veel mensen naar zoeken ( kant en klare einddemper freeflow style) en als men dan mailt dan kan ie hem ineens niet meer leveren, maar kan ie wel wat anders leveren..

ik vind dat beetje misleidend, en daarom zou dat voor mij al een reden zijn er niet iets te kopen, als je een internetshop hebt dan moet je miz gewoon zorgen dat de boel goed voor elkaar is, of je moet er niks op zetten.


Als je de discussie niet wilt aangaan, doe dat dan ook niet.
Punt is duidelijk gemaakt. Klaar, dit topic gaat over een uitlaat die iemand zoekt. Help hem er dan bij en ga geen discussies aan.

Oizo, wanneer je interesse hebt in het bedrijf in Venlo laat je het maar weten. Verder succes ermee !
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

voordat de discussie dadelijk weer verder gaat , gooi ik er maar een slotje op.

er staan nu al een paar leuke bedrijfjes tussen voor een uitlaatje te laten maken

bij deze gooi ik er nog een bij www.saiko-carstyling.com

kost wel wat , maar dan heb je ook kwaliteit !!
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gesloten