Vergroten gasklephuis

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

als je er de tijd voor neemt , moet t in 2 uurtjes wel te doen zijn , een intake er af halen en opzetten .

maar merkte je verschil jasper ? ( tuurlijk anders deed ie t niet ;) maar hoeveel ? )
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

jasper heeft toch een KFZE in zn mx3 zitten.. is wel weer een iets andere motor dan de k8 he..

ik weet niet hoe de k8 reageert op een complete intake van een KL motor..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

turbulence schreef:jasper heeft toch een KFZE in zn mx3 zitten.. is wel weer een iets andere motor dan de k8 he..

ik weet niet hoe de k8 reageert op een complete intake van een KL motor..


Intake swoppen is niet per difinitie goed voor de performance van een motor omdat de ingangen in de motor ook varieren per type een intake is hier op aangepast wanneer je een andere intake pakt kun je deze flow ook juist verstoren waardoor je minder performance krijgt.
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

@ turbulence: Jij kreeg toch een klze er? waarom koop je dan een ander gasklephuis voor je k8?
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

johnmichel schreef:@ turbulence: Jij kreeg toch een klze er? waarom koop je dan een ander gasklephuis voor je k8?


klze is pas eind dit jaar...

en kan em straks altijd nog weer verpatsen hier op het forum toch, is niet zo dat ik er geld achteraan ga brengen, dus wat ik er voor betaal daarvoor gaat ie straks ook weer weg :mrgreen:

raak hem gegarandeerd wel weer kwijt voor de kostprijs, gezien dit wel een leuke mod is, en je dan niet weken hoeft te wachten op eentje uit DLD...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

als het daadwerkelijk nut heeft op de K8 heb je al 1 gegadigde ;)
voor eind vh jaar :mrgreen:
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

MX-john schreef:als het daadwerkelijk nut heeft op de K8 heb je al 1 gegadigde ;)
voor eind vh jaar :mrgreen:


Je bent al te laat :mrgreen: ;)
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

toevallig net vandaag mailtje gekregen van carsten

Hi Jeroen,
so here are the latest news about your TB, Blice the other user first to you, got the TB on Saturday, he would build it in on the next weekend, I hope that the TB is getting back to me until Thursday the 1st June, then we will bore it an send it out to you. So, I need your full post identical and i will give you our bank-connection for the transfer. So you don´t have to hurry, you can transfer it in the next week, then we4 get the money in the time we will send the TB out to you....


dus nog paar weekjes wachten!!

wel jammer had gehoopt dat ik hem ff kon proberen icm met mijn gechipte ECU..

die heb ik echter dit weekeind geplaatst, en nu blijkt dat de ECU ( ondanks dat ie toepasbaar was voor swappen van chip) toch niet compatible is met de chip...

dus binnenkort ff bij tiga langs, dan gaan we zijn chippie proberen, en misschien laat ik die dan nog even copieeren door dennis
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

MarcX3 schreef:
MX-john schreef:als het daadwerkelijk nut heeft op de K8 heb je al 1 gegadigde ;)
voor eind vh jaar :mrgreen:


Je bent al te laat :mrgreen: ;)


owww ik las toch duidelijk Quote:
en kan em straks altijd nog weer verpatsen hier op het forum toch, is niet zo dat ik er geld achteraan ga brengen, dus wat ik er voor betaal daarvoor gaat ie straks ook weer weg :mrgreen:

vandaar mijn reactie :nut:
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

kan je je chip of ECU niet gewoon laten aanpassen?

http://www.tccdoetinchem.nl/winkelshow.php?klant_id=20051201151244&action=show&categorie=16

Ik vind het allemaal erg interessant...wacht nog even af hoe het straks bij Turbulence werkt, maar als het werkt, wil ik graag ook even contact met die gast uit USA.Ben ook erg benieuwd naar de verzendkosten.
Laatst gewijzigd door NightQrawler op 23 mei 2006, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
Plaats reactie