Azo dan denk ik dat ik dat dus niet had moeten doen wel dan maak ik hem weer zuiver en dan wachten wat hij dan doet...
al moet ik niet zeggen dat hij nu best wel pittig is hoor..
en ik moet ook zeggen dat als hij 700 of 800 toeren loopt dat hij dat niet echt lekker vindt.....
Dat hij de toeren iets laat oplopen is normaal bij het gebruik van standje 2 van de kachelventilator,achterruitverwarming,airco,stuurbekrachtingingspomp.
En nog wel aantal sensoren. Dus maak je geen zorgen dit is juist goed!
xedos schreef:Dat hij de toeren iets laat oplopen is normaal bij het gebruik van standje 2 van de kachelventilator,achterruitverwarming,airco,stuurbekrachtingingspomp. En nog wel aantal sensoren. Dus maak je geen zorgen dit is juist goed!
gelukkig was al bang dat ik straks hoge kosten kreeg
Mijn V6 loopt ongeveer op 1600/1700 toeren als hij koud is. Als ik de koppeling intrap hoor ik een vreemd zoemend geluidje aan het begin (gaat later weg als hij warmer word) en als ik hem intrap gaat hij over de 2000 toeren heen.
Als hij warm is net iets onder de 1000 toeren, ik denk rond de 950 toeren.
Ik denk dat dit normaal is?
mikeymx3 schreef:Mijn V6 loopt ongeveer op 1600/1700 toeren als hij koud is. Als ik de koppeling intrap hoor ik een vreemd zoemend geluidje aan het begin (gaat later weg als hij warmer word) en als ik hem intrap gaat hij over de 2000 toeren heen. Als hij warm is net iets onder de 1000 toeren, ik denk rond de 950 toeren. Ik denk dat dit normaal is?
ja hoor...
mx houdt rekening met feit dat als je weg wilt rijden dat dit iets makkelijker gaat als de toeren iets hoger zijn. dus op het moment als je de koppeling intrapt dan gaan de toeren iets omhoog om wegrijden iets te vermakkelijken
hebben we toch een slimme auto he
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
950 toeren is wat veel. Het toerental ligt bij warme motor tussen de 640 en 700 tpm. Dat geluid wat je bedoeld zegt me even niks. Kan het druklager van je koppeling zijn wat je even hoort.