demonteren alteza's

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

turbulence schreef:
hyperman schreef:het zou kunnen maar ik heb ze nogal met grof geweld verwijderd.


hehe, ik toen ook, is volgens mij de meest makkelijke manier.. had ook geen zin om dat hele gekloot in de oven te gaan doen....

maar als je altezzas koopt, en ze gaat spuiten, dan is het wel beter om ze in de oven te leggen, dan kun je het glas mooi in 1x erafhalen..

en denk gewoon met een goeie bouwkit dat je de boel moet afkitten, of met die superkit van bison, polymax ofzo... dat is echt superspul....

da's waar maar ik had toch niet het idee om de buitenste kap terug te doen.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

hyperman schreef:
turbulence schreef:
hyperman schreef:het zou kunnen maar ik heb ze nogal met grof geweld verwijderd.


hehe, ik toen ook, is volgens mij de meest makkelijke manier.. had ook geen zin om dat hele gekloot in de oven te gaan doen....

maar als je altezzas koopt, en ze gaat spuiten, dan is het wel beter om ze in de oven te leggen, dan kun je het glas mooi in 1x erafhalen..

en denk gewoon met een goeie bouwkit dat je de boel moet afkitten, of met die superkit van bison, polymax ofzo... dat is echt superspul....

da's waar maar ik had toch niet het idee om de buitenste kap terug te doen.


nee, was ook meer als reactie bedoeld op Donnie...

die wou die van mij ook al kopen, en ze gaan spuiten, en denk dat ie ook gewoon weer het glas er overheen wil plaatsen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie