Pagina 4 van 4

Geplaatst: 18 jul 2010, 22:18
door martinenijenhuis
meer werk :bla: :bla: :mrgreen: :bouncered:


Tja waarom makkelijk doen als het moeilijk kan :blink: ..... :mrgreen: hahahaha

Groetjes M&M

Geplaatst: 19 jul 2010, 21:42
door epicrates
martinenijenhuis schreef:meer werk :bla: :bla: :mrgreen: :bouncered:


Tja waarom makkelijk doen als het moeilijk kan :blink: ..... :mrgreen: hahahaha

Groetjes M&M


Ik heb gisteren nog wat topics nagelezen over het plaatsen van een motor met een turbo. Maar dat lijkt me veel meer werk toch. Dan moet je ook echt gaan slijpen en lassen, en dan heb ik het niet alleen over de motorsteunen maar ook over de motorkap.

Nog een vraag. Ook al zet ik er een turbo of v6 in, ik moet de ecu veranderen. Heb ik dan ook niet een nieuwe sleutel nodig, of hoe gaat dat?

Geplaatst: 21 jul 2010, 20:18
door martinenijenhuis
epicrates schreef:Nog een vraag. Ook al zet ik er een turbo of v6 in, ik moet de ecu veranderen. Heb ik dan ook niet een nieuwe sleutel nodig, of hoe gaat dat?


Nee, het eerste type heeft een normale sleutel, en het 2e type heeft
een chip in de sleutel, maar die werkt niet via de ecu ;)

Groetjes M&M