Pagina 3 van 4

Geplaatst: 10 feb 2008, 21:19
door turbulence
xedos schreef:mm vreemd, nooit van gehoord. weer wat geleerd haha


maar je er loopt toch ook een koelvloeistof slang DOOR het gasklephuis heen, dacht dat dit ook temaken had met het stationair toerental

Geplaatst: 12 feb 2008, 11:09
door PascalMX3

Geplaatst: 14 feb 2008, 20:13
door xedos
ja klopt misschien dat het daar iets mee te maken heeft inderdaad.

Geplaatst: 26 mar 2008, 01:00
door tribal198
oorzaak is bekend, en dat is dat de waterpomp lek is.
Dus daardoor zeikte het water er uit (rechts voor bij blok, dichtbij de distrb. riem) en ging het na verloop van tijd hoger in toeren draaien.

Deze week de hele meuk maar vervangen, distributieriem(177d km),waterpomp, multiriem en spanrol (280 euro was de prijsopgaaf)

Geplaatst: 26 mar 2008, 01:58
door WhiteFinish
Mooi dat je achter het probleem bent !!


Is die prijsopgave voor alleen de onderdelen of inclusief uren

Geplaatst: 26 mar 2008, 12:13
door tribal198
WhiteFinish schreef:Mooi dat je achter het probleem bent !!


Is die prijsopgave voor alleen de onderdelen of inclusief uren

Incl. montage bij Profile Tyre Center

Geplaatst: 26 mar 2008, 12:22
door turbulence
geen rare prijs... 8)

gaat je zeker niet lukken met een v6.. zal wel meer als het dubbele aan kosten worden :mrgreen:

Geplaatst: 26 mar 2008, 12:44
door tribal198
turbulence schreef:geen rare prijs... 8)

gaat je zeker niet lukken met een v6.. zal wel meer als het dubbele aan kosten worden :mrgreen:

Is dan ook één van de redenen dat ik een 1.6 rij :mrgreen:
Maarrr, een V6 loopt mooier (paar proefritjes gemaakt voordat ik toch een 1.6 aanschafte)

Geplaatst: 26 mar 2008, 22:58
door mikeymx3
Ik zelf heb ook last van een hoog toerental met starten (2000). Ongeveer een minuut of 3/4 dan loopt hij al rond de 1000. En na 6/7 minuten prima 900 toeren ongeveer. Waar vind ik de luchtschroef? En kan ik hiermee het toerental beïnvloeden?

Geplaatst: 26 mar 2008, 23:28
door turbulence
luchtschroef zit bovenop je gasklephuis...

zorg ervoor dat de motor warm is en stationair dan draait. schroef gewoon stukje indraaien...