Pagina 3 van 3

Geplaatst: 05 jul 2007, 22:21
door turbulence
ik heb van fordprobestore.co.uk een rocspeed kit voor de mx3..

past direct op de k8, ik moest hem aanpassen voor de ZE maar voor de rest paste alles perfect...

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: 06 jul 2007, 04:38
door mx3freak
Xtremer schreef:
Speldenknop schreef::worthless:


Vooruit dan maar :

Afbeelding

Goed zo ??? ;)


even off-topic, maar plaats eens een goede foto van je zekering houder als je wilt?

Geplaatst: 06 jul 2007, 11:34
door M-Xtreme
turbulence schreef:ik heb van fordprobestore.co.uk een rocspeed kit voor de mx3..

past direct op de k8, ik moest hem aanpassen voor de ZE maar voor de rest paste alles perfect...

Afbeelding

Afbeelding


ik zie dat jij de kunstof beschermkap niet heb onder het blok.. heb je deze zelf weg gehaald?

Geplaatst: 06 jul 2007, 20:58
door turbulence
die zit er nu wel onder... ;)

moet wel hoor, anders krijg je veel te veel opspattend water op je filter.. hij hangt nu ongeveer 10 cm boven de splashplate dus wel redelijk safe.

heb nog een korter stuk buis over en die plaatst ik erop in de herfst/winter om toch op safe te spelen zodat het filter niet kletsnat wordt...

Geplaatst: 07 jul 2007, 00:01
door yellow
turbulence schreef:ik heb van fordprobestore.co.uk een rocspeed kit voor de mx3..

past direct op de k8, ik moest hem aanpassen voor de ZE maar voor de rest paste alles perfect...


Wat heb je eigenlijk precies aangepast om hem op een ZE te krijgen?
Heb je er nog iets voor bij moeten kopen om hem passend te krijgen?

Geplaatst: 07 jul 2007, 17:06
door turbulence
yellow schreef:
turbulence schreef:ik heb van fordprobestore.co.uk een rocspeed kit voor de mx3..

past direct op de k8, ik moest hem aanpassen voor de ZE maar voor de rest paste alles perfect...


Wat heb je eigenlijk precies aangepast om hem op een ZE te krijgen?
Heb je er nog iets voor bij moeten kopen om hem passend te krijgen?


nee dat niet..

maar moest de bocht iets inkorten en een stukje van de lange buis verplaatsen. normaal komt er eerst stuk buis dan de VAF, dan de bocht en dan het filter

dat 1e stukje moest dus vervallen aangezien de bocht anders dan tegen achterkant van de koplamp kwam..

Geplaatst: 14 aug 2007, 17:06
door cristof19
en waar ga je met die vacuumslangetjes naartoe die op je originele filterbak zitten?

Geplaatst: 14 aug 2007, 20:00
door woytek
cristof19 schreef:en waar ga je met die vacuumslangetjes naartoe die op je originele filterbak zitten?


Gaatje boren en met nippel op de aluminium buis zetten. Mijn pa heeft voor mij een nippel gedraaid waar het slangetje overheen schuift aan de ene kant en aan de andere kant schroefdraad. Een gat door het midden en gewoon met een moertje vastdraaien.

Voor de dikke slang zit er al een gat en daarvoor heb ik gewoon het orginele dopje erop gekit.