Nieuwe uitlaat (RVS 102 mm Ractive Fireball Muffler)

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Ga toch lekker naar MS-tuning Joh. Wat maakt dat stukkie rijden nou uit :)
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Krijg jij provisie bij ms tuning ofzo ??? :clown:
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

WhiteFinish schreef:Krijg jij provisie bij ms tuning ofzo ??? :clown:


jah, vind ik ook beetje vervelend worden nu...

hartstikke leuk dat je ms tuning hier continu wilt aanprijzen, maar er zijn meer goeie shops in NL..

regel dan eens dat ie clubcard korting geeft ofzo, dan krijgt ie alle reclame die ie maar wil krijgen..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Vervelend :blink: Deze jongen regelt tenminste hele goede onderdelen voor goede prijzen dat ken je van veel bedrijfen niet zeggen. Die naaien je waar je bij staat. Ik zal geen namen noemen.....
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

marcel v6 schreef:Vervelend :blink: Deze jongen regelt tenminste hele goede onderdelen voor goede prijzen dat ken je van veel bedrijfen niet zeggen. Die naaien je waar je bij staat. Ik zal geen namen noemen.....
:mrgreen: :mrgreen:
kan je geen korting regelen marcel? dan zal hij idd genoeg klanten krijgen denk ik :)
Gebruikersavatar
OizO
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2006, 08:57
Locatie: Beek
Contacteer:

Bericht door OizO »

Vervelend Deze jongen regelt tenminste hele goede onderdelen voor goede prijzen dat ken je van veel bedrijfen niet zeggen. Die naaien je waar je bij staat. Ik zal geen namen noemen.....


@marcel v6 - Met alle respect voor mstuning maar ik heb gister de uitlaat besteld (via de website) ik krijg geen betalingsgegevens en die zijn ook nergens op z'n site te vinden :blink: . Maar ik moet wel binnen 8 dagen betalen. Vervolgens bel ik hem vanmiddag en vertelt hij me dat de uitlaat die ik gister vanaf z'n site heb besteld niet meer gemaakt wordt (dit zal ie wel al langer weten, zo klonk het in ieder geval). Vervolgens zegt hij me dat ie me de eindstukken van supersport zal emailen, maar die heb ik vooralsnog nog niet gezien..... dus ik heb niet echt de indruk dat ie klanten wil hebben!? :? :nut:

Ik heb zelf ook een bedrijf en als iemand mij belt (als potentiele klant) dan zou ie 2 minuten na het telefoontje alle info ontvangen!
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

ik vind wel dat je mensen de tijd moet geven om te reageren. zeker een paar dagen.. wie weet hoe druk hij het heeft..

en dat je de uitlaat nog wel kan bestellen via de site maar dat ie niet meer gemaakt wordt vind ik wel heel slordig. haal hem dan van de site af. kleine moeite lijkt mij ;)
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

marcel v6 schreef:Vervelend :blink: Deze jongen regelt tenminste hele goede onderdelen voor goede prijzen dat ken je van veel bedrijfen niet zeggen. Die naaien je waar je bij staat. Ik zal geen namen noemen.....


ja, beetje irritant... mij best dat die gast zulk goed werk levert, maar het lijkt idd wel of jij aandelen daar hebt, nogmaals, ik vind het zeker niet erg dat je wat klandisie probeert te vergaren voor hem, maar laat hem er ook maar eens wat voor terugdoen voor al die gratis reclame..

hij kan gratis sponsor worden van de site, mits ie maar een beetje goeie korting kan geven...

en over goed werk leveren, ik heb ook wel zat contacten die goed werk kunnen leveren, maar die ga ik hier ook niet all over het forum lopen aanprijzen toch. daarnaast hij woont in limburg, dus dan moet je toch inzien dat dit voor hem niet echt haalbare kaart is..

en dat die einddemper niet meer leverbaar is, valt me idd erg op... vorig jaar november toen mijn einddemper kapot is gegaan, toen zag ik die site ook met de kant en klare mx3 freeflow.. en toen kon ie em zelfs al niet meer leveren, dus denk dat je daarin misschien iets te bevooroordeeld bent, want ik vind dat persoonlijk erg slordig..

of je zorgt dat het goed voor elkaar is, of je doet niks..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Je kunt het ook bij de speed factory in maarheze proberen,
Deze zijn wel prijzig maar leveren wel goed werk.

En zo zijn er meer bedrijven die het kunnen doen.

Om het goed koper te maken is om zelf het rvs te regelen.
En naar een beunhaas gaan, of een garage bedrijf.
Afbeelding
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

turbulence schreef:
marcel v6 schreef:Vervelend :blink: Deze jongen regelt tenminste hele goede onderdelen voor goede prijzen dat ken je van veel bedrijfen niet zeggen. Die naaien je waar je bij staat. Ik zal geen namen noemen.....


ja, beetje irritant... mij best dat die gast zulk goed werk levert, maar het lijkt idd wel of jij aandelen daar hebt, nogmaals, ik vind het zeker niet erg dat je wat klandisie probeert te vergaren voor hem, maar laat hem er ook maar eens wat voor terugdoen voor al die gratis reclame..

hij kan gratis sponsor worden van de site, mits ie maar een beetje goeie korting kan geven...

en over goed werk leveren, ik heb ook wel zat contacten die goed werk kunnen leveren, maar die ga ik hier ook niet all over het forum lopen aanprijzen toch. daarnaast hij woont in limburg, dus dan moet je toch inzien dat dit voor hem niet echt haalbare kaart is..

en dat die einddemper niet meer leverbaar is, valt me idd erg op... vorig jaar november toen mijn einddemper kapot is gegaan, toen zag ik die site ook met de kant en klare mx3 freeflow.. en toen kon ie em zelfs al niet meer leveren, dus denk dat je daarin misschien iets te bevooroordeeld bent, want ik vind dat persoonlijk erg slordig..

of je zorgt dat het goed voor elkaar is, of je doet niks..

Wat jij wil.........
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gesloten