Pagina 3 van 5

Geplaatst: 15 nov 2005, 18:23
door Mashamoto
hyperman schreef:is al vaker gedaan een 50pk shot kan het blok aan


100 pk kan ook hoor

Geplaatst: 15 nov 2005, 18:25
door Mashamoto
mx3freak schreef:eeeehhmm... bij mij even niet, miss bij sam? of sander?


ik voel wel de G kracht als ik 100 km/uur rijdt terug schakelen naar de 3 en dan boosten

Geplaatst: 15 nov 2005, 18:26
door Mashamoto
jurian schreef:Klinkt allemaal best goed wat ik hier lees !!!!!

Het enige wat ik nog niet zie is bij welk aantal toeren NOS wordt gebruikt


MOET minimaal 3000 toeren, maar als je de wide open throttle systeem gebruik, dan hoef je geen zorgen overmaken, want tegen de tijd dat je plank gas geef zit die al over de 3000 toeren

Geplaatst: 15 nov 2005, 18:27
door Mashamoto
jurian schreef:Oke het begint allemaal duidelijk te worden, bedankt voor de goede antwoorden en als hier nog wat mist hoor ik het graag


stuur maar pm voor meer vragen
greetz Sam

Geplaatst: 15 nov 2005, 23:08
door bramx3
MX-Blade schreef:
jurian schreef:Klinkt allemaal best goed wat ik hier lees !!!!!

Het enige wat ik nog niet zie is bij welk aantal toeren NOS wordt gebruikt


MOET minimaal 3000 toeren, maar als je de wide open throttle systeem gebruik, dan hoef je geen zorgen overmaken, want tegen de tijd dat je plank gas geef zit die al over de 3000 toeren



kun je daar wat meer over vertellen ?
dat wide open trottle system

Geplaatst: 15 nov 2005, 23:16
door Mashamoto
tupke schreef:
MX-Blade schreef:
jurian schreef:Klinkt allemaal best goed wat ik hier lees !!!!!

Het enige wat ik nog niet zie is bij welk aantal toeren NOS wordt gebruikt


MOET minimaal 3000 toeren, maar als je de wide open throttle systeem gebruik, dan hoef je geen zorgen overmaken, want tegen de tijd dat je plank gas geef zit die al over de 3000 toeren



kun je daar wat meer over vertellen ?
dat wide open trottle system


Ja tuurlijk, er wordt een schakelaartje gebouwd naast of dichtbij je gashuisklep, moment als je plankgas geef maak je gashuisklep contact met de schakelaar via een dunne staaf, daarmee wordt spanning gestuurd naar beide solenoids waar benzine en lachgas in jouw inlaat spuit.

Geplaatst: 27 mar 2006, 12:18
door X-Centric
is de standaard benzinepomp goed genoeg om voldoende benzine te kunnen leveren aan blok en aan de lachgas injectie ?
en blijft de brandstof dan ook niet aan je inlaat kleven ofzo ?
wordt die niet helemaal nat binnenin ?

Geplaatst: 27 mar 2006, 15:49
door Mashamoto
X-Centric schreef:is de standaard benzinepomp goed genoeg om voldoende benzine te kunnen leveren aan blok en aan de lachgas injectie ?
en blijft de brandstof dan ook niet aan je inlaat kleven ofzo ?
wordt die niet helemaal nat binnenin ?


Standard benzine pomp lever voldoende benzine voor de lachgas injectie systeem en je injectoren.
En nee brandstof blijf niet kleven of wat dan ook.

m.v.g.Mashamoto

Geplaatst: 29 mar 2006, 09:17
door X-Centric
Is dit een complexe inbouw ?
of is het zelf te doen ?

en even voor de zekerheid:
voor een 50pk shot, geeft dit problemen op een motor met 190.000km ?
en is dit echt ongeveer 50 pk erbij, of gewoon indicatie van sproeier ?
en kun je het zo inbouwen dat je het niet ziet zitten bij je motor aangezien ze hier in belgiƫ wel erg streng worden tegenwoordig.
ik krijg zelfs al schrik om een klze in te bouwen.

Geplaatst: 29 mar 2006, 16:18
door Mashamoto
X-Centric schreef:Is dit een complexe inbouw ?
of is het zelf te doen ?

en even voor de zekerheid:
voor een 50pk shot, geeft dit problemen op een motor met 190.000km ?
en is dit echt ongeveer 50 pk erbij, of gewoon indicatie van sproeier ?
en kun je het zo inbouwen dat je het niet ziet zitten bij je motor aangezien ze hier in belgiƫ wel erg streng worden tegenwoordig.
ik krijg zelfs al schrik om een klze in te bouwen.


Het is goed zelf te doen, als je een uitgebreide audio installatie heb ingebouwd dan lukt het met deze ook. Ik doe het met ongeveer 3 uurtjes tijd, heb al vaker gedaan natuurlijk, maatr het is echt niet moeilijk hoor.
km stand van motor zeg niks, zorg goed voor dat jouw motor geen lekkages heb bijv. leker koppakking of olie lekkages enz. een compressie test is aanbevolen, maar volgens mij weet je zelf wel hoe goed je eigen motorblok is.
Het vermogen kun je idd zelf bepalen met het juiste sproeier in de nozzel te zetten, staat wel bij op een papiertje.
Ik weet niet hoe in Belgie zit maar hier in Nederland wordt mijn auto gewoon goed gekeurd met een vol installatie van dit lachgas systeem.

m.v.g. Mashamoto