Tis idd een erg lange tijd geleden dat ik wat gepost heb
...
Te beginnen met de JAF:
De eerste keer de shootout daar, het was even wennen, uitzoeken hoe het te werk ging en afwachten hoe de auto zich hield.
Ik zat ingedeeld in de categorie boven de 2 liter zonder turbo en dat heeft me (met het nodige zetje geluk) de 2de plaats opgeleverd.
De twijfel over de remmen maakte dat ik niet helemaal op m'n gemak reed en ook op Zolder, de laatste circuit dag van 2010 voor ons, had ik weer problemen met de remmen.
Toen viel de winter Nederland binnen...
En aangezien het ombouwen van het dash het nadeel met zich mee heeft gebracht dat ik geen 'normale' verwarming meer heb, heeft de MX3 constant onder de carport gestaan.
De 'zin' is er toen even helemaal uit geweest, en heb me ook echt een paar keer afgevragen wat te doen met de auto.
Totdat de sneeuw verdwenen was en ik de auto naar z'n 'vaste' staanplaats wou brengen en het tuurlijk niet kon laten om dat met een grote omweg te doen
Meteen had ik het gevoel weer terug, tis m'n autootje, gaat echt niet in de verkoop!
Het remmen probleem is wat me het meeste dwars zat dus nu heb ik van de week een setje K-sport besteld.
Wat met zich mee brengt dat m'n 17" velgen te klein zijn en ik nu dus snel op zoek moet naar een setje 18" .
Als het goed is ligt dat er allemaal onder als het 'seizoen' weer begint.
27 Maart hoop ik dat we samen weer veel plezier zullen hebben in Assen met Streetpower.
Heb al een shootout kaart liggen, maar twijfel nu toch wel een beetje of ik niet gewoon TA ga rijden, aan de auto en de remmen kan het dan niet liggen, nu de bestuurster nog