Pagina 3 van 4

Geplaatst: 28 jun 2010, 18:06
door mikeytheone
Moet er trouwens nog andere vering onder gezet worden als er een klze motor in komt?

Geplaatst: 29 jun 2010, 18:44
door epicrates
MZD Styling schreef:als je toch de kudde niet wil volgen, dan zou ik kijken voor een blok uit een 323 gtx


Die zal waarschijnlijk ook niet zo over gezet kunnen worden of wel?

Geplaatst: 29 jun 2010, 23:03
door martinenijenhuis
martinenijenhuis schreef:We hebben het vandaag eens opgezocht in het "grote" APK boek wat er staat over een andere motor met een ander aantal cilinders dan origineel wat betreft de APK...

En er staat niets meer over in, dus in dat geval een APK goed keur!! :mrgreen:

Maar dat betekent niet, dat het mag van onze blauwe niet vrienden! ;)

Groetjes M&M


Vandaag hadden we een steekproef controleur op bezoek :mrgreen:
En toen kwam ook dit topic even ter sprake :) ...

Wat blijkt het staat toch in het APK boek!!

MAAR het is het dus WEL een APK afkeur :cry:

Het aantal cilinders mag dus niet veranderd worden, zonder hem opnieuw
bij het RDW te laten keuren...

Groetjes M&M

Geplaatst: 01 jul 2010, 18:43
door epicrates
Maar zou dat veel problemen geven bij de RDW?
Kost het veel om hem RDW te laten keuren?

Het enige wat misschien zou kunnen worden afgekeurd is het laswerk toch?

Geplaatst: 05 jul 2010, 12:15
door epicrates
Ik heb het er nog even over gehad met jeroentje.nl en volgens hem hoeft er niks omgelast te worden qua steunen.
Gewoon de motorsteunen van de v6 overzetten en klaar is kees.

Geplaatst: 05 jul 2010, 12:24
door jeroentje.nl
yep... je kan alles uit de auto schroeven en overzetten

Geplaatst: 05 jul 2010, 16:03
door epicrates
jeroentje.nl schreef:yep... je kan alles uit de auto schroeven en overzetten


Volgend jaar dan maar eens kijken of je een leuke klze voor me hebt? ;)

Geplaatst: 07 jul 2010, 14:10
door jeroentje.nl
genoeg :)

ik heb hier nu ook een sloper staan voor de complete kabelboom enz enz

Geplaatst: 18 jul 2010, 20:03
door epicrates
Ik ben ook de turbo optie nog even nagegaan.
Een turbo met zo'n dump valve lijkt me ook erg vet.
Maar ik kan hier helemaal niks van vinden qua kosten en aanpassingen.
kan iemand mij hier uitgebreid iets over vertellen?

Zijn er complete blokken met turbo te koop?

Geplaatst: 18 jul 2010, 21:13
door D-PAC
wat is eigenlijk het voordeel van een v6 in een 1.6 carrosserie?