Pagina 3 van 7

Geplaatst: 16 jan 2010, 23:21
door PascalMX3
Ik ken Heuts niet. Keek net ff op hun website, en daar kon ik de onderdelen wel vinden. Ze zullen het wel niet op voorraad hebben, maar geef gewoon je kenteken maar door bij het bestellen van de onderdelen. En bij afname van je onderdelen, je oude meenemen en direct vergelijken, want je weet maar nooit. Mocht het de verkeerde zijn, dan scheelt je dat weer een reis.

Kijk ook of de nummers op de verdelerkap hetzelfde zijn(1, 2, 3, 4, 5 en 6) daar zit tussen voor en na 1994 verschil in.

Heb je een multimeter? Zoja, meet eens je bougiekabels door. Ze mogen niet meer weerstand geven dan 15 kilo ohm.

Geplaatst: 17 jan 2010, 00:59
door Hiwo
16K ohm toch ? ja die nummer ken ik al bijna uit mn hoofd haha, komt wel goed dan :bier:

Geplaatst: 17 jan 2010, 01:08
door PascalMX3
Hehe, yep klopt precies :mrgreen:

Geplaatst: 17 jan 2010, 14:19
door Hiwo
Het is dus zeer waarschijnlijk de verdelerkap en rotor, net even uitelkaar gehaald, ziet er niet meer goed uit..
Heb nog geprobeerd wat schoon te maken, maar dat hielp niks
Maar nu heb ik alles inelkaar gezet, en ik start en begint ie echt heftig te schudden :?
Zou het helpen als ik een stukje zou gaan rijden ?...

Is een verdelerkap en rotor gemakkelijk zelf te vervangen ? of zitten er nog risicos aan ?

Geplaatst: 17 jan 2010, 16:29
door Hiwo
Opgelost : had de 4&6 verwisseld :roll: :clown:

Geplaatst: 17 jan 2010, 20:44
door martinenijenhuis
hahaha foutje :) nouja super dat het zo simpel opgelost kon worden :mrgreen:

Groetjes M&M

Geplaatst: 18 jan 2010, 18:00
door Hiwo
hahah ja :mrgreen:
Maar is dat een beetje zelf te doen, nieuwe rotor etc..
i.v.m het op 'tijd' staan van de ontsteking etc..

Geplaatst: 18 jan 2010, 20:26
door Jorn
verdeelkap stelt helemaal niks voor, dat zijn 4 boutjes 8) enige wat je daar voor nodig hebt is een kleine ratel met verlengstuk en dop 8 of 10 meen ik :clown:

Geplaatst: 18 jan 2010, 20:49
door Hiwo
Jorn schreef:verdeelkap stelt helemaal niks voor, dat zijn 4 boutjes 8) enige wat je daar voor nodig hebt is een kleine ratel met verlengstuk en dop 8 of 10 meen ik :clown:


nee dat is het probleem ook niet, die had ik al eraf gehaald om te controleren ;)
het gaat me meer om het binnenwerk...(rotor)

Geplaatst: 18 jan 2010, 21:11
door martinenijenhuis
De rotor past meen ik maar op 1 manier op het asje.

groetjes M&M