@m-Xtreme

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

johnmichel schreef:De brakemaxx schijven enz bevalt je dat een beetje?

Ben namelijk aan het denken om ze ook te nemen, de prijs is erg aantrekkelijk!


ja deze bevallen me heel goed ik heb ook de blokken ervan voor en achter. vind het trouwens ook goede en snelle service van hun.
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Mooi! Want ik vind de prijs van hun heel erg mee vallen!

Had ergens ook nog RVS remleidingen gezien die komen er dan ook mooi op.

Geeft dan toch een beter gezicht met die open velgen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Persoonlijk zou ik toch voor de Sandler schijven met Ferodo blokken gaan. Deze zijn toch wat agressiever.

Ook moet je goed opletten met je rvs remleidingen. Op mx-3.com zijn er namelijk al mensen geweest die rvs remleidingen hadden die geschuurd zijn.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

WhiteFinish schreef:Persoonlijk zou ik toch voor de Sandler schijven met Ferodo blokken gaan. Deze zijn toch wat agressiever.

Ook moet je goed opletten met je rvs remleidingen. Op mx-3.com zijn er namelijk al mensen geweest die rvs remleidingen hadden die geschuurd zijn.


heb ik ook besteld bij Dutch power Trading, en waren volgens hem ook een zeer goeie combinatie.

heb wel setje voor achteras bij autopartsonline besteld, maar weet het niet hoor om je hele auto in hun materiaal te steken..

is toch je laatste linie van verdediging voordat je tegen die ander zn auto opklapt en daarop zou ik persoonlijk niet gaan bezuinigen..

was voor de sandtler RS schijven + ferrodo DS2500 blokjes 395 kwijt incl verzenden, dus qua prijs wel te doen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

WhiteFinish schreef:Persoonlijk zou ik toch voor de Sandler schijven met Ferodo blokken gaan. Deze zijn toch wat agressiever.

Ook moet je goed opletten met je rvs remleidingen. Op mx-3.com zijn er namelijk al mensen geweest die rvs remleidingen hadden die geschuurd zijn.


Goodridge (Sandtler slangen komen ook van goodridge) rvs remslangen zijn goed, andere aanbieders willen wel eens scheuren en of van de koppeling af schieten. klopt heb ik ook al geregeld gehoord daarom ben ik ook voor Goodridge gegaan.


en ik zou persoonlijk ook voor Sandtler voor op de vooras gaan. Echte rallyschijven zijn toch net wat beter dan t gewone zogenaamde sportspul.
Driven by a sixpack
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Dat is ook weer waar turb....
Afbeelding
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

weer een kleine update ben nu (ook) bezig met de lampen een donkere look te geven. koplampen heb ik nog niet maar ben vanmiddag wel bezig geweest met de voor knipperlichten. ben zelf wel tevreden met het resultaat. foto's komen als ik de koplampen ook heb gedaan 8)
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Geweldig stukje in de Total-Tuning Frank :bier:
En even de MX-3 Club vermeld uiteraard 8)
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

was idd een leuk stukkie kerel ;) laatste tijd best goed vertegenwoordigd met mx-ie's :mrgreen:
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

tof ik wist niet zeker of het wel deze maand was heb het zelf nog niet gezien ik ga nu gelijk naar de bruna of andere boekhandel ff checken natuurlijk :bier:
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Plaats reactie