DB89
Moderator: Moderators
ik weet niet of het echt veel helpt, mn temperatuur meter gaat niet een stuk omlaag ofzo.
maar het kan geen kwaad en staat wel mooi
zal trouwens voortaan niet zo super meer op het forum zitten want ga vanaf morgen mn autoschade stage doen.
even kijken of ik missch tijdens mn stage iets kan regelen om wat kleine dingetjes weg te werken en wellicht iets te spuiten.
Groetjes Daniel
maar het kan geen kwaad en staat wel mooi
zal trouwens voortaan niet zo super meer op het forum zitten want ga vanaf morgen mn autoschade stage doen.
even kijken of ik missch tijdens mn stage iets kan regelen om wat kleine dingetjes weg te werken en wellicht iets te spuiten.
Groetjes Daniel
DB89 schreef:ik weet niet of het echt veel helpt, mn temperatuur meter gaat niet een stuk omlaag ofzo.
maar het kan geen kwaad en staat wel mooi
zal trouwens voortaan niet zo super meer op het forum zitten want ga vanaf morgen mn autoschade stage doen.
even kijken of ik missch tijdens mn stage iets kan regelen om wat kleine dingetjes weg te werken en wellicht iets te spuiten.
Groetjes Daniel
Dat zou ook niet kloppen.. Je ecu houd hem nl op bedrijfstemperatuur, dus denk dat hij alleen wat eerder uit gaat dan met 1 fan..
Verder wel appart!
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
turbulence schreef:teil met kokend heet water, dan de lamp erin en ervoor zorgen dat ie onder water blijft.
na paar minuten voorzichtig schroevendraaier er tussen wrikken en dan komt ie langzaam wel los..
water en vooral goed warm water maakt hem wel los
Ik deed een paar liter heet water uit de kraan en 2 liter uit de waterkoker.. dan ff handschoenen aan en trek je hem zo uit elkaar... maar begreep dat het niet nodig was om hem open te maken? gewoon zoals bij de 323F BA gaatjes boren en weg breken toch?
tis al gelukt bedankt
2 liter uit de waterkoker in een grote emmer.
beetje gewicht op het knipperlicht en dan met een grote schroevendraaier voorzichtig open wringen.
alleen de behuizing wordt dan ook een beetje zacht en komen inkepingen in.
die ga ik morgen proberen weg te schuren.
en missch nog iets aparts doen met het knipperlicht weet nog niet precies wat
to be continued
Groetjes Daniel
2 liter uit de waterkoker in een grote emmer.
beetje gewicht op het knipperlicht en dan met een grote schroevendraaier voorzichtig open wringen.
alleen de behuizing wordt dan ook een beetje zacht en komen inkepingen in.
die ga ik morgen proberen weg te schuren.
en missch nog iets aparts doen met het knipperlicht weet nog niet precies wat
to be continued
Groetjes Daniel
heb een maandje geleden mn mx-3tje laten maken.
waaronder :
-niewe koppakkingset
-Kop gevlakt
-waterpomp
-thermostaat
-distributie + spanrol
-ventilator sensor (was afgebroken)
- versnellingsbakolie
-motorolie
-koelvloeistof
dus ik kan er weer een tijdje tegen aan, en dan binnekort bodem tectyleren en de binnekant, dan de audio want die 6x9 in mn deur is toch iets te.
worden gwoon mooie 17 cm
updates volgens
Gr. Daniel
waaronder :
-niewe koppakkingset
-Kop gevlakt
-waterpomp
-thermostaat
-distributie + spanrol
-ventilator sensor (was afgebroken)
- versnellingsbakolie
-motorolie
-koelvloeistof
dus ik kan er weer een tijdje tegen aan, en dan binnekort bodem tectyleren en de binnekant, dan de audio want die 6x9 in mn deur is toch iets te.
worden gwoon mooie 17 cm
updates volgens
Gr. Daniel
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer: