Pagina 12 van 16

Geplaatst: 02 dec 2010, 19:05
door WhiteFinish
Netjes zeg !!

Heb je nog het een en ander kunnen afstellen ?

Geplaatst: 03 dec 2010, 20:43
door mx3hoogeveen
Zo dat is zeker netjes :clown:

Geplaatst: 04 dec 2010, 09:53
door Riesh
die koppelkromme is ook erg netjes. bijna over het volledig toerenbereik minimaal 80% koppel beschikbaar

Geplaatst: 05 dec 2010, 20:06
door JForce
met welke chip is dit nou?

Geplaatst: 05 dec 2010, 22:56
door SstennizZ
DE chip in een KL01.. En dan volgende week de ZE fuelmaps er op, aangezien het dus het milennia KLZE (Na 96) blok is..

Geplaatst: 06 dec 2010, 17:09
door JForce
kl-01 is toch een DE ecu?

dus dan heb je gewoon:

DE vristijden
ZE fuelmaps


of niet?

mijne is waarschijnlijk ook de milenia ze.

de mijne loopt nu op een kl-31 ecu en je-50 vaf.

Geplaatst: 06 dec 2010, 17:39
door SstennizZ
JForce schreef:kl-01 is toch een DE ecu?

dus dan heb je gewoon:

DE vristijden
ZE fuelmaps


of niet?

mijne is waarschijnlijk ook de milenia ze.

de mijne loopt nu op een kl-31 ecu en je-50 vaf.


Kan je zien aan het bloknummer hea.. Milenia ZE was op de koppen na een volle ze curved, maar had dus alleen die DE koppen.
Maareh ja ik heb custom vristijden en dus binnenkort ZE fuelmaps.

Geplaatst: 06 dec 2010, 18:06
door JForce
jah mijn bloknummer is 638.000

dan is het waarschijnlijk een milenia. maarja waarschijnlijk he :P

maar millenia's zijn rated op 170pk, underrated dus :P

Geplaatst: 06 dec 2010, 18:08
door SstennizZ
JForce schreef:jah mijn bloknummer is 638.000

dan is het waarschijnlijk een milenia. maarja waarschijnlijk he :P

maar millenia's zijn rated op 170pk, underrated dus :P


Millenia ZE niet toch? DE wel dacht ik..

Geplaatst: 06 dec 2010, 19:18
door JForce
170 voor millenia (US), 164 voor DE

maar goed je haalt toch ruim 20 meer :P, dus wat maakt het uit.

ik moet alleen even mijn zuigers controleren.
maar kan mooi teren op jouw info en dyno's :P als ik hetzelfde blok heb.


:bier: