Wat trekken we er zoal uit met de MX-3

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
PaTjE
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 434
Lid geworden op: 07 feb 2008, 18:48
Locatie: L-City

Bericht door PaTjE »

RichMX-3 schreef:
mazdamaster schreef:nee dit was geen flut bank. maar waarom is iedereen zo negatief hier??

Als je op members pagina kijkt heeft bijna iedereen 200 pk zelfs mensen met een klde of curved neck beweren dat te hebben ..

dus waarom zou ik het niet ECHT kunnen hebben met een longneck..


dit heeft niets met negatief te maken, het merendeel (denk 90 %) heeft nog nooit op een dyno bank gestaan, laat staan een echt goede.
Maar het is nou eenmaal een feit dat mensen het erg snel veelste hoog inschatten, terwijl je het nergens op kan baseren.
Je mag uiteraard denken en speculeren wat je wilt, maar roepen van ik weet zeker dat ik meer heb dan dat is dus onzin.....
Als je het wel hebt heb je het zeker weten getroffen, maar een dynosheet liegt niet.
En die 20 pk is best goed mogelijk wat harry al noemde, zo ging het vorige keer ook op zandvoort met die mickey bank.


bij een maatje van me afgelope x ook op zandvoort, die heeft een honda crx vtec met spaghettie spruitje en uitlaatlijn van voor tot achter en CAI en die kwam op 197 uit :roll: dus die 20 pk zal idd aardig in de buurt komen....
Gebruikersavatar
mazdamaster
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
Locatie: prof groningen

Bericht door mazdamaster »

@ mx3freak hoe kom jij er eigenlijks bij dat je 250 pk hebt ??

Een dyno klopt niet beweren veel mensen hier..
Of is het gewoon een gokje ?
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

spray
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

mazdamaster schreef:@ mx3freak hoe kom jij er eigenlijks bij dat je 250 pk hebt ??

Een dyno klopt niet beweren veel mensen hier..
Of is het gewoon een gokje ?

Dude ga je nu serieus het verhaal opeens omgooien ? en naar iemand anders wijzen ?
al zet ie er neer dat ie 500 pk heeft, lekker boeiend.
Hier ging het erom dat jij beweerde zeker wel meer dan 200 te hebben en dan krijg je reacties van goh laat is zien op papier en dan wordt je min of meer boos.............
Hij heeft trouwens 75 pk nos shot ook, 250 - 75 = 175 met 2.0 gt blok.
IS goed mogelijk maar als er geen dyno is is dat dus ook maar gegokt.

Maar zoals al eerder gezegt, alle vermogens zijn schattingen of fabrieksopgaves.

En btw hoe kom je erbij dat er beweerd wordt dat dyno's niet kloppen ?
Ze kloppen juist wel maar niet een of andere pikkepoeli bank waar je voor niets op kan of voor 10 of 20 euro.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Lijkt mij een goed idee dat iedereen die niet zeker weet dat hij een bepaald aantal pk's heeft het ook niet vermeld.
Dus geen gegok maar alleen een dynorun met uitdraai.
Ik heb voor m'n impreza wel een vermoeden, maar ik zeg er altijd bij dat ik dat niet zeker weet. Ik schrijf dat dus ook niet eerder op dan dat ik dat zeker weet.

Op de profiel pagina's zie ik hier de meest wilde aanname's want niemand wil onderdoen voor de ander en de meesten zijn bang voor de dynobank want het zou wel eens teggen kunnen gaan vallen....

Dus aub geen gegooi met pk's die nergens op gebaseerd zijn en ga eens naar een dynobank. (ik bedoel hier niet een persoon mee maar iedereen die zich aangesproken voelt)
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

:duim1:

sebas wanneer gaat je scooby erop ? ben ook wel benieuwd naar je results.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

bramx3 schreef:spray

yeps, 75 tot 95pk nos installatie op de 2.0 V6 GT
even a broken clock gets to be right twice a day.
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

RichMX-3 schreef::duim1:

sebas wanneer gaat je scooby erop ? ben ook wel benieuwd naar je results.

Ben nog met teveel dingen tegelijk bezig dus nog ff niet. De aanpassingen in de software zijn niet makkelijk, de hardware is een eitje :mrgreen:
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

een discussie voeren is toch gezond ............
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Plaats reactie