JeroidMX3

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Welke velgen vinden jullie het mooiste?

Wolfrace Tokyocity (foto 1)
3
13%
Wolfrace Tokyocity (foto 1)
3
13%
Lenso Revolution (foto 2)
10
42%
Bellini Bella Specials (foto 3)
6
25%
Lenso Milano's (foto 4)
2
8%
 
Totaal aantal stemmen: 24

jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

MX3V6_DH schreef:Welkom bij de club! Ik ben benieuwd wat je van Yence z'n oude MX-3 gaat maken :)

uhm.....de dikste MX3 van Nederland :D (ooit)
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

jeroidMX3 schreef:
MX3V6_DH schreef:Welkom bij de club! Ik ben benieuwd wat je van Yence z'n oude MX-3 gaat maken :)

uhm.....de dikste MX3 van Nederland :D (ooit)


dan heb je nog aardig wat werk voor de boeg ;)

kijk maar even naar de mx van bram, sander of miss zelfs die van mij... :mrgreen:
even a broken clock gets to be right twice a day.
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

Update:
Green Underglow neonset bestelt :D
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

De MX3 staat dit weekend compleet stil. bij het aansluiten van de strobo's in koplampen zijn we op een probleem gestuit. alles is correct aangesloten, strobo's doen het, en als ik ze dan uitzet begint de hele boel door de branden en maakt hij ergens kortsluiting, op de pluskabel.
mx3 heeft vanmiddag al bijna in de hels gestaan want kon nog net op tijd het goede draadje pakken en losrukken. wordt lekker dashboard eruit slopen en op zoek naar het probleem...

het rare ervan is dat hij kostsluiting maakt wanneer de strobo's UIT staan, en niet als ze aanstaan......

we zullen het morgen zien....
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Je maakt kortsluiting pas nadat je strobes zijn aangesloten?

Lijkt me daar toch het probleem te liggen, hoeft toch niet het dash eruit?
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

WhiteFinish schreef:Je maakt kortsluiting pas nadat je strobes zijn aangesloten?

Lijkt me daar toch het probleem te liggen, hoeft toch niet het dash eruit?

het rare is dat ze pas kortsluiting maken als ze UIT staan ;)
wanneer ik de strobo's uitklik begint de constante + draad warm te worden en te roken/smelten en dat soort ongein.
maar hij staat nu bij een maatje van me voor zn huis, die is electriciën en goed in auto electronica dus die gaat er naar kijken met een andere mazda kenner.
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Als er iets ingebouwd wordt in je auto en daarna heb je een probleem, dan is het duidelijk dat het niet in de auto gezocht moet worden maar in het ingebouwde of de inbouwer ervan.
Op welk 12v voerende draadje heb je de strobe's aangesloten dan?
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

Fullsize schreef:Als er iets ingebouwd wordt in je auto en daarna heb je een probleem, dan is het duidelijk dat het niet in de auto gezocht moet worden maar in het ingebouwde of de inbouwer ervan.
Op welk 12v voerende draadje heb je de strobe's aangesloten dan?

hij is aangesloten op de constante pluskabel achter mn dubbeldin. maar hij maakt echt pas een heel eind achter het aansluitpunt strobo's/radio kortsluiting ergens, dus we zijn nu de hele draad aan het nalopen op mankementen want electronische afwerking in mn dashboard was echt prut. dingen waren gewoon afgeplakt met schilderstape :roll:
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Schildertape.... :nut:
Nou, succes met opruimen! :lol:
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

Fullsize schreef:Schildertape.... :nut:
Nou, succes met opruimen! :lol:

heb de hele boel eruitgerost en ga complete nieuwe kabelboom inleggen vandaag. ben ik in één keer van al het gezeik af.
Plaats reactie