Pagina 2 van 2

Geplaatst: 28 feb 2008, 21:21
door mx3gold
hier een fotootje ziet er hetzelfde uit als gt maar is een grsi
zo als mazdaratie zegt hij heeft geen lambasonde
Afbeelding

Geplaatst: 28 feb 2008, 21:32
door Mazdarati MX-6
Als ik het goed had zat de resonatiebox er ook nog in .
Je zal zien als je deze verwijderd dat de moter veel meer geluid gaat maken . (Wel in combinatie met een open lucht filter)
Je zal er geen extra pk's door krijgen maar hij gaat wel mooier klinken .

Wat je ook kan toen als we het blok eruit hebben en de koppeling gaan vervangen een andere vliegwiel .
Nu kan je kiezen om het af te laten draaien of gewoon een lichtere te kopen .
Maar daar zal ik nog effe op zoek gaan of die wel te verkrijgen zijn .

Geplaatst: 28 feb 2008, 22:10
door Yence
Neem een alu vliegwiel, nooit een vliegwiel af laten draaien. Als je pech hebt vliegen de stukken vliegwiel dwars door je auto (en jezelf).

Geplaatst: 28 feb 2008, 22:29
door Mazdarati MX-6
turbulence schreef:
mx3gold schreef:maar hij heeft wel 10 pk meer ?


volgens wie?

grsi is gewoon 1.8 GT blok wat je in de standaard 323Fjes vind en in de 323F creon versie..

maat van me had deze ook, toen nog gedynoed op bijna 130pk op de kruk dus zeker geen verkeerd blokje...

qua snelheid ging ik toen met de 1.8v6 gelijk met hem op qua optrekken, meer vermogen zou je toch eens moeten horen bij de 323f boys @ www.323fclub.nl of er chipjes voor bestaan, of er mensen ervaring hebben met turbo plaatsen etc...

ligt er net aan hoever je wilt gaan natuurlijk


Zat nog effe wat terug te lezen .
Maar in de creon zit geen gt blok .
Maar een 1.8i 16v soch

Geplaatst: 28 feb 2008, 22:30
door turbulence
nee zeker niet....

weet 100% zeker dat het een 1.8 doch was...

Geplaatst: 28 feb 2008, 22:40
door Mazdarati MX-6
Dan heb je dat toch echt mis .
Want de creon is een speciale uitvoeren van de f .
Deze fjes zijn allemaal paars en hebben gt stoelen met half leer .

Als er een creon rond rijd met een gt dan is die er later in gebouwd .
Op het 323F forum zit ook iemand met een creon met GT blok .
Maar die heeft hem er later in gebouwd .

89 tot 90
1.6i 8v (88pk)
1.8i 16v doch gt (131pk)

91 tot 95
1.6i 16v (90pk)
1.8i 16v soch (108pk)
1.8i 16v soch creon (108pk)
1.8i 16V doch gt (131pk)

Heb zelf een 323F gehad .
En ben 4 jaar lid geweest van de 323Fclub en heb nog nooit een creon gezien met een gt blok .

Geplaatst: 28 feb 2008, 22:51
door mx3gold

Geplaatst: 28 feb 2008, 23:11
door turbulence
Mazdarati MX-6 schreef:Dan heb je dat toch echt mis .
Want de creon is een speciale uitvoeren van de f .
Deze fjes zijn allemaal paars en hebben gt stoelen met half leer .

Als er een creon rond rijd met een gt dan is die er later in gebouwd .
Op het 323F forum zit ook iemand met een creon met GT blok .
Maar die heeft hem er later in gebouwd .

89 tot 90
1.6i 8v (88pk)
1.8i 16v doch gt (131pk)

91 tot 95
1.6i 16v (90pk)
1.8i 16v soch (108pk)
1.8i 16v soch creon (108pk)
1.8i 16V doch gt (131pk)

Heb zelf een 323F gehad .
En ben 4 jaar lid geweest van de 323Fclub en heb nog nooit een creon gezien met een gt blok .


jaja, weet best wel wat een creon is... en loop geen onzin te verkondigen, weet toch wel zeker wat ik ZELF met mijn eigen ogen gezien heb ;)

dat ie naderhand geswaped is dat weet ik dan weer niet, maar wij hadden toen ook al wat moeite mee aangezien hij toen op de dyno is geweest en bijna 130pk draaide en hij op papier dus veel minder vermogen moest hebben...